Вчительський Журнал он-лайн

 
Географія

США – держава без історії

Друк

Нагіба Тетяна Михайлівна, учитель географії Свердловського ліцею № 1

Урок розроблений для учнів 10 класа та має на меті навчити учня характеризувати основні особливості держави, отраслевої та территоріальної структури господарства.

Вкладення:
Скачать этот файл (Нагиба УРОК. 10 класс США.docx)матеріали файлу [ ] 25 Kb
Останнє оновлення на Вівторок, 25 березня 2014, 13:38
 

Урок узагальнення по темі «Африка»

Друк

Конспект уроку з географії для 7 класу. Учитель Хотівського НВК: Кутова Оксана Михайлівна

Тема: Урок узагальнення по темі «Африка»

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів за вивченими темами; вдосконалити навички та вміння працювати з картами атласу; визначити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу.

Обладнання: атласи, контурні карти, роздатковий матеріал, мультимедійна система.

Тип уроку: урок узагальнення, систематизації та контролю.

Хід уроку

I. Організаційний момент.

II. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів.

Прийом «Інтелектуальна розминка»

  1. Яка кількість населення Африки?  (800 млн. осіб)
  2. До яких людських рас відноситься населення Африки? (Європеоїдна, монголоїдна, негроїдна).
  3. Яку карту використовують при вивченні даної теми? (Політичну)
  4. Яку інформацію несе в собі політична карта світу? (Показані країни та їх столиці і найбільші міста)
  5. Скільки держав на політичній карті Африки? (Понад 50)
  6. Як називаються найменші люди планети, що проживають в Африці? (Пігмеї)
  7. Дивовижно стрункі та граційні ,найвищі з народів Африки, їх зріст становить 2 метри? (Масаї і тутсі)
  8. «Люди Нілу». На якій території Африки вони проживають. Як їх ще називають? (У верхів'ях Нілу, нілоти)
  9. Яку роль відіграє для населення Африки темний колір шкіри? (Захищає від палючого сонця)
  10. Яке населення переважає в Африці? (Сільське)
  11. Середня тривалість життя людей на материку? (40 років)
  12. Яку частку населення становлять діти? (45 %)

III.Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності.

Завдання. Відгадайте куди ми потрапили?

« Навкруги спека, в пісках бродять верблюди, в річках купаються бегемоти».

Так це Африка. Це континент найвищих температур на Землі й контрастних природних комплексів. Тут знаходиться найбільша пустеля світу Сахара, та один з найбільших масивів екваторіальних лісів (гілеї), найдовша річка планети Ніл, та найбільше прісноводне озеро Вікторія.

В Африці зберігся унікальний тваринний світ, який вражає різноманіттям великих ссавції рептилій і птахів-ендеміків. На цьому континенті були знайдені найдавніше виготовлені 2,6 млн років тому, кам'яні знаряддя. Тут же, на думку більшості вчених, з'явилась людина сучасного виду-Homo sapiens, або людина розумна.

IV. Систематизація і узагальнення вивченого матеріалу.

Робота в групах.

група. «Геологи і геоморфологи»

Завдання. «Географічний крос»

  1. В основі материка Африка залягає давня....(Африкансько-Аравійська платформа)
  2. Серед форм рельєфу на материку переважають....(Рівнини).
  3. На півночі Африки розташовані молоді гори….    (Атлас)
  4. Уздовж південного берега Африки простягнулися гори...(Капські)
  5. У Західній і Південній Африці знаходяться всесвітньо відомі родовища...(Алмазів)
  6. Як називається система Східно-африканських розломів, які простяглися на 400 кл від Суецького перешийку дном Червоного моря і далі суходолом до річки Замбезі. Ширина розломів подекуди сягає 120 км...(Великий Африканський грабен).

II  група. «Кліматологи»

Гра «Пізнайко»

  1. Чому на узбережжі Гвінейської затоки випадає найбільша кількість опадів в Африці? (Відповідь обґрунтуйте)
  2. Чому півострів Сомалі є одним з найсухіших в Африці?
  3. Чому в пустелі Сахара випадає незначна кількість опадів і відсутні хмари?
  4. Чому краплинки дощу в пустелі Сахара інколи не долітають до земної поверхні
  5. Чому на східному схилі Драконових гір випадає велика кількість опадів? (Відповідь обґрунтуйте).

III  Група  «Гідрологи»

Прийом «Мандрівка»

Завдання. Розповісти цікавий матеріал про води суходолу Африки-річки , озера, водоспади.

IV  Група  «Дослідники»

Завдання. Скласти коротку розповідь про уявну подорож:

  1. Вологими екваторіальними лісами
  2. Африканськими саванами
  3. Пустелею Сахара.

група. «Екологи і захисники природи»

Завдання. Визначити екологічні проблеми та стихійні явища Африки . Запропонувати

шляхи їх вирішення.

Робота з картою

Гра «Сходження на вершину»

1-й учень                                                     2-й учень

  1. Гібралтарська протока                    1. Суецький канал
  2. озеро Н’яса                                   2. озеро Вікторія
  3. озеро Тана                                    3. озеро Танганьїка
  4. річка Ніл                                        4. річка Конго
  5. гори Атлас                                    5. Капські гори
  6. влк. Кіліманджаро                          6. влк. Камерун
  7. п-в Сомалі                                     7. о. Мадагаскар

 

Прийом «Перевір один одного»

Завдання. Два учні виходить до карти. Один учень повернутий спиною до карти називає географічні об'єкти Африки, а інший показує їх на карті. Через деякий час міняються завданнями.

Прийом «Подорож по карті»

 

Завдання 1. Мандруючи по карті з пн. на пд. по меридіану 30 сх. д.  назвати географічні об'єкти, які зустрічаються на твоєму шляху.

Завдання2. Мандруючи по карті з зх. на сх. по екватору назвати географічні об’єкти, які зустрічаються на твоєму шляху.

V.Підсумок уроку.

Прийом «П ’ять речень»

Завдання. Скласти п'ять речень по темі «Африка».

VI.Домашнє завдання.

Повторити тему «Африка»

Підготуватися до тематичного оцінювання.

Останнє оновлення на Неділя, 23 березня 2014, 16:39
 

Конспект уроку з географії у 8 класі на тему: "Рослинний світ України."

Друк

Конспект уроку з географії у 8 класі на тему: "Рослинний світ України."

Також до уроку  є компютерна презентація.

Автор: Ковальчук Олександр Миколайович

Вкладення:
Скачать этот файл (рослини України.ppt)рослини України.ppt [ ] 12297 Kb
Скачать этот файл (урок рослинний світ України.doc)урок рослинний світ України.doc [ ] 53 Kb
 

Методическая разработка урока географии 10 кл

Друк

Преподаватель Луганского ВПУ информационных технологий

Благодурова Екатерина Викторовна

Предоставляю Вашему вниманию методическую разработку урока географии по теме: "Численность и воспроизводство населения".

Принципы урока: познакомить учащихся с основными понятиями по теме: "Численность и воспроизводство населения".

Во время урока, для лучшего усвоения нового материала использовать не только карты атласа, контурные карты, таблицы, но и интерактивную доску. Что позволяет учащимся с легкостью усвоить полученные новые знания.

Принцип работы интерактивной доски вы можете просмотреть в видеороликах.

Вкладення:
Скачать этот файл (IMG_9367.jpg)работа с интерактивной доской [ ] 3006 Kb
Скачать этот файл (IMG_9368.jpg)работа с интерактивной доской. [ ] 3030 Kb
Скачать этот файл (страны лидеры по численности населения сжат.avi)страны лидеры по численности населения [ ] 7634 Kb
Скачать этот файл (Чисельність та відтворення населення.docx)Методическая разработка урока [ ] 3703 Kb
 

Узагальнення знань по темі "АТМОСФЕРА"

Друк

Пазірович Олег Володимирович ,Заздрістська ЗОШ, Теребовлянський Р-н

Вкладення:
Скачать этот файл (Відкритий урок АТМОСФЕРА.docx)текст [ ] 31 Kb
 
Більше статтей...
  • Открытый урок по географии для 9 класса по теме : « Химическая промышленность Украины»
  • Внеклассное мероприятие по географии для учащихся 9-11 классов
  • УРОК-КВК на тему: «Південна Америка
  • Використання експериментів на уроках географії


Сторінка 6 з 85

-----------------------------------------

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Переможці

Вітаємо з перемогою 
в конкурсі "Шкільний бібліотекар"

Номінація

"Бібліотекар-професіонал"

1 місце - Павленко Олена
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя + книга)

2 місце - Тимченко Ганна
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя)

3 місце - Пальонко Тетяна
(сертифікат + книга)

Номінація

"Молодий бібліотекар"

1 місце - Михалюк Галина
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя + книга)

2 місце - Павлів Наталя
(сертифікат + передплата на ШБ 2 півріччя)

3 місце - Кваша Ольга
(сертифікат + книга)

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.