Учительський Журнал он-лайн

 
Вчитель-логопед

«Схема индивидуального занятия по устранению НПиЧ»

e-mail Друк PDF

Тема: «Схема Хаевская Анна Николаевна Школа Учитель-логопед. Из опыта работы.

индивидуального занятия по устранению НПиЧ»

Материалы обобщённого опыта работы Хаевской А.Н., учителя-логопеда высшей квалификационной категории логопедического пункта при общеобразовательной школе №9 г.Мариуполя Донецкой области по использованию биоэнергопластики и звуковых линеек в коррекционной работе с учащимися начальных классов с НПиЧ.

В работе представлены система упражнений и заданий, а также рекомендации учителям-логопедам по применению данного материала в практической деятельности. Материал будет полезен учителям-логопедам логопедических пунктов при общеобразовательных школах, учителям-дефектологам и неравнодушным родителям.

Вкладення:
Скачать этот файл (НПиЧ.docx)НПиЧ.docx[ ]31 Kb
 

Корекційно-логопедична робота з розвитку креативного мислення в школярів з ПМР

e-mail Друк PDF

автор роботи - Пастернак Олена Анатоліївна,учитель-логопед I кваліфікаційної категорії.

міста Кривого Рогу,логопедичного пункту при КЗШ № 27

Для розвитку креативного мислення у школярів з ПМР на корекційно-логопедичних

заняттях представлено казкотерапію,яка є корекцією середовищем.Казка розвиває всі психічні процеси  дитини(мовні і немовн),додає насиченості корекційній роботі.

Останнє оновлення на Середа, 04 березня 2015, 19:46
 

Диферненціація звука з

e-mail Друк PDF

Поліщук Наталія Степанівна

Автоматизувати звук [з] у зв’язному мовленні, продовжувати роботу формування вмінь розпізнавати звуки. Закріпити правильну та чітку вимову звука [з] у складах, словах, словосполученнях, реченнях, під час діалогу. Розпізнавати та відтворювати мовленнєвий матеріал розмовно-побутового характеру.

Вкладення:
Скачать этот файл (26996_відкрите заняття.docx)Диференціація звука[Автоматизувати звук [з] у зв’язному мовленні, продовжувати роботу формування вмінь розпізнавати звук]16 Kb
 

Корекційна робота - задачі, направлення, форми та методи. Консультація для вчителів загальноосвітніх

e-mail Друк PDF

Анотація : В статті розглядаються основні задачі, методи, направлення та форми корекційної роботи з учнями з особливими потребами за умов інклюзивної освіти. В роботі розглядаються основні категорії учнів з вадами розумового та фізичного розвитку, що потребують додаткової уваги з боку вчителів, психолога та батьків. Поради , наданні в статті, будуть корисні для вчителів загальноосвітніх шкіл при створенні умов для інклюзивного навчання особливих учнів.

Автор: вчитель - логопед  Льошкіна Ольга Анатоліївна

Вкладення:
Скачать этот файл (корекційне навчання конс.для вчит.docx)корекційна робота - задачі, направлення, форми та методи. Консультація для вчите[Стаття, в якій розглядаються форми та методи роботи з учнями з особливими потребами .]21 Kb
 

урок-диспут

e-mail Друк PDF

Урок-диспут для учнів 4 класу (зі зниженим слухом). Зінтегровано навчальний матеріал з української мови, розвитку мовлення, образотворчого мистецтва з використанням інтерактивних технологій.

 


Сторінка 1 з 11

Пошук

Лічильники

Проверка сайта

Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.

http://teacherjournal.in.ua/

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.