Учительський Журнал он-лайн

 
Хімія

Досвід роботи вчителя хімії Акчуріної Н.А.

e-mail Друк PDF

Досвід роботи вчителя хімії Акчуріної Н.А. з теми "Використання інноваційних технологій в процесі формування інформаційної, проектної та дослідницької компетенцій учнів на уроках хімії".

Останнє оновлення на П'ятниця, 15 травня 2015, 00:03
 

Поняття про оксиди, окиснення, горіння. Умови виникнення й припинення горіння.

e-mail Друк PDF

Конспект уроку хімії в 7 класі на тему «Поняття про оксиди, окиснення, горіння. Умови виникнення й припинення горіння».

Автор - Козел Юлія Петрівна, вчитель хімії НВК «ЗОШ І-ІІІ ступеня №1 – гімназія ім. Героя Радянського Союзу В.Газіна» смт Ратне, спеціаліст.

 

Факультативне заняття «Хімія для допитливих»

e-mail Друк PDF

Керівник студії: Молодняк Олена Олександрівна,учитель хімії.

В студії розглядаються практичні аспекти організації роботи з обдарованими дітьми методом науково-дослідницького пошуку. Ця робота формується на інтересах учнів до наукової діяльності завдяки факультативного курсу «Хімія для допитливих для 7-9 класів».

Заняття передбачають створення умов для наукової підготовки старшокласників,вихованню їх цілеспрямованості,відповідальності,свідоме ставлення на цій основі до пошукового, дослідницького способу мислення, потреби в самоосвіті,самовихованню й адекватній самооцінці своєї наукової діяльності.


Вкладення:
Скачать этот файл (Документ Microsoft Office Word.docx)Документ Microsoft Office Word.docx[Факультативне заняття «Хімія для допитливих»]30 Kb
 

Презентація до уроку хімії 8 клас "Стан електронів у атомі"

e-mail Друк PDF

Саєнко Світлана Анатоліївна, вчитель хімії Миколаївської ЗОШ № 47, Урок хімії у 8 класі "Стан електронів у атомі", презентація до уроку

Вкладення:
Скачать этот файл (стан електронів.ppt)стан електронів.ppt[ ]2769 Kb
 

Формування мотивації навчання як необхідноїумови для задоволення освітніх потреб учнів

e-mail Друк PDF

Ковальова Лариса Юріївна

учитель хімії КЗ « ОСШІ ІІ-ІІІ ступенів «Обдарованість» Харківської обласної ради», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист

У статті висвітлено теоретичні та практичні аспекти формування мотивації навчання учнів.Без належної мотивації не працюватиме жодна педагогічна технологія. Адже всі без винятку технології пропонують високу спільну (діада«учень-вчитель») зацікавленість. Проблема як досягти того, щоб учні бажали вчитися (саме бажали, а не мусили), є надзвичайно актуальною.

 


Сторінка 1 з 96

Пошук

Лічильники

Проверка сайта

Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.

http://teacherjournal.in.ua/

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.