Кордова Любов Сергіївна вчитель хімії вищої категорії Одеської СШ №86 І-ІІІ ступенів з поглибленним вивченням англійської мови Одесьої міської ради Одеської області.
В роботі розглядається дкілька порад які допоможать вчителям хімії користуватися додатковую літературою та дидактичними матеріалами при підгототові до уроків, використовувати наочності та інші засоби в навчанні. Адже відомо що прорама передбачає засвоєння значного за обсягом матеріалу в обмеженний час це ставить перед учителем складне завдання: визначити який матеріал необхідно розглянути обов'язково, яку частину- фрагментарну, а що дати учням до самостыйного вивчення. Дуже важливо зберегти ытерес учныв до предмету зацікавити їх.
Програма з хімії наголошує: прикметами сучасного уроку є відсутністб стандартних ознак у його структурі та методиці, розмивання меж між його елементами. Практика роботи в школі підводить до думки про інтегрованний під хід до відбору та запровадження методів та прийомів навчання при проведенні сучасного уроку хімії. Пропонується урок формування і влосконалення вмінь та навичок учнів з використанням інтерактивних методів навчання.
Метою уроку є: вивчення поняття валентність, формування навичок складання формул бінарних сполук, виходячи з валентності елементів, навчання визначення валентності елементів за формулами бінарних сполук розвиток творчої активності учнів в розв'язувані проблемних ситуації пізновального інтересу виховування активності на уроці прививання навичок самооцінки.
Дуже полюбляю свою роботу використовую новітні технології навчання вважаю себе позитивною веселою людиною.
Вкладення:
2стр.docx |
[ ] |
23 Kb |
Валентність елементів. Визначення валентності елементів за формулами бінарних сп |
[ ] |
22 Kb |
додаток1.docx |
[ ] |
17 Kb |
додаток2.docx |
[ ] |
17 Kb |
додаток3.docx |
[ ] |
17 Kb |