Шовкун Надія Володимирівна
вчитель вищої категорії, вчитель - методист;
викладач англійської мови.
Формування соціально адаптованої особистості є ключовим у виховній роботі з учнівським колективом. Важливим фактором, на нашу думку, є поєднання традиційних та інноваційних підходів у виховній системі закладу. Активність учнів досягається шляхом залучення до самоврядування, планомірних КТС та проектів. В учнівському колективі необхідним є функціонування органів учнівського самоврядування, що сприяє соціальній активності, допомагає реалізувати себе в ролі господаря, сім’янина, громадянина, і, як наслідок, підготувати себе до дорослого життя. Логічними є використання в роботі з класом таких форм роботи, які допоможуть реалізуватися і колективно, і індивідуально – проект та КТС. Поданий матеріал може допомогти у реалізації програми «Обдарованість», послугувати початківцям – класним керівникам, а також студентам педагогічних вузів.