Вчительський Журнал он-лайн

 

Урок читання в 2 класі

Друк

Стишук Віта Володимирівна, вчитель початкових класів, вчитель І категорії Лозівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1

Анотація. Комбінований урок на тему «Як посолиш, так і їстимеш. Унк «Лисичка і Журавель»» проведений відповідно до чинної програми  у 2 класі за підручником О.Савченко «Читанка». Урок має нестандартну форму – перегляд казкового журналу. На уроці використані інтерактивні форми роботи: інтерактивна вправа «Сенкан», «Мозковий штурм», «Очікування», «Мікрофон», «Асоціативний кущ», «Голосування ногами», Рольова гра «Репортер»; ігри «Закінчи речення», «Рибалочка», «Перекладачі», «Впізнай героя».

Застосування групової форми роботи, інтерактивних вправ та ігрових завдань створює на уроці мотиваційно-емоційну атмосферу, розвиває критичне мислення,  допомагає учням успішно    засвоїти навчальний матеріал.

Вкладення:
Скачать этот файл (Лисичка та Журавель.doc)Урок читання "Лисичка та Журавель" [ ] 79 Kb
 

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.