При підготовці до уроку я поєднала традиційну та інтерактивну моделі навчання. Оскільки, живе програвання якихось позицій може дати очікуваний результат. У режимі класно-урочному – сидячи за партами, слухаючи вчителя або читаючи підручник – того результату не буде.
На даному уроці у дітей формуються практичні навички збереження і зміцнення власного здоров’я, виховується потреба у здоровому способі життя.
Вирішення завдань уроку відбувається через діалог із класом. Активно поєднується навчально-пізнавальна та оздоровчо-рухова діяльність школярів. Активізації уваги дітей, кращому засвоєнню ними нових знань сприяє зміна видів діяльності: колективна, групова, парна, використання наочних посібників, дидактичного матеріалу, мультимедійної презентації.
Щоб досягти мети року, сформувати у дітей бажання удосконалити себе, свої емоції, прищепити навички життєвої компетентності використовую можливості різних технологій.