Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE
/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
Добираючи матеріал до виховних годин, особливу увагу звертаю на відповідність їх змісту до вікових особливостей, реальних потреб учнів та їх навчальних можливостей. Використання таких завдань створює умови не тільки для розв’язання пізнавальних, розвивальних, виховних завдань, а й зацікавлює, бо все незвичайне викликає почуття подиву, жвавий інтерес до процесу пізнання, допомагає засвоїти будь-який матеріал.
Крупка Ірина Миколаївна, вчитель початкових класів Артемівської ЗОШ№10