Урок-подорож з німецької мови "Давайте познайомимось!" - є заключним уроком з теми "Знайомство" у 5-му класі (1-й рік навчання). Метою урока є формування навичок читання та діалогічного мовлення, повторення німецького алфавіту, повторення кількісних числівників.
Урок-подорож з німецької мови з теми «Давайте познайомимось.»
Мета: формувати навички читання та діалогічного мовлення; повторення літер німецького алфавіту; читання назв німецьких міст; повторення кількісних числівників.
Обладнення: інтерактивна дошка, роздавальний матеріал, плакат із зображенням планети гарного настрою.
Хід урока
|. Вводна частина
1. Повідомлення теми та мети урока.
L: Guten Tag, liebe Kinder und liebe Gäste! Ich freue mich euch alle zu sehen und ich hoffe, dass ihr gute Zeit haben werdet. Also, beginnen wir unsere Stunde und das heutiges Thema heißt ´´ Machen wir uns bekannt´´.(Добрий день, любі діти та гості! Я дуже рада вас всіх бачити і я сподіваюсь, що ви добре проведете час. Отже, ми розпочинаємо наш урок і тема урока називається «Давайте познайомимось!»).
||. Основна частина.
1. Повторення літер.
L: Діти скажіть, ви любите мандрувати? (відповіді дітей). Чи не хотілось би вам здійснити якусь незвичну подорож?(відповіді дітей).
Сьогодні я пропоную вам здійснити таку подорож. Я напевно знаю, що ви там ще не були. А ось куди ми з вами відправимось, ви повинні відгадати. Для цього вам потрібно зробити завдання. Вчитель роздає учням картки з літерами, з яких учні повинні скласти слово (DER PLANET).
2. L: Ну що ж діти, ви успішно виконали завдання. Отже, ми відправляємось на планету. На єкрані з’являється слайд 1. Діти, наша подорож незвична. На одній із планет побудована міжнародна дитяча станція. На екрані з’являється слайд2 із зображенням дитячої станції DRUSHBA.
Діти, хто може прочитати це слово (учні читають слово). Там знаходяться наші німецькі друзі, вони займаються вивченням космоса , намагаються відкривати нові планети і вони очікують нас у гості. Може й нам вдасться відкрити якусь незвичну планету!?. Діти, як ви вважаєте, на чому ми з вами відправимося у космос. (відповіді дітей)
На екрані з’являється слайд 3 із зображенням ракети.
L: Діти, але щоб зайняти місце в ракеті, потрібно назвати своє ім’я і звичайно , зробити це потрібно німецькою мовою. Діти по черзі називають своє ім’я. Отже, ми відправляємось у космос.
На екрані з’являється слайд4 із зображенням ракети, що стартує.
3. Повторення слів
L: Діти, подорож у нас казкова і пролітати ми будемо також повз незвичних планет. А ось і перша планета, але щоб дізнатися, що на ній знаходиться, потрібно виконати завдання.
Завдання « Подивись, запам’ятай і запиши»(завдання на повторення назв предметів, розвиток орфографічних навичок). Учитель готує 6-8 маленьких предметів, або малюнків предметів, назви яких учні вже знають.На початку гри вчитель розкладає ці предмети(малюнки предметів) на столі і дає можливість усім учням дивитися на них протягом 20 секунд. Потім вчитель накриває стіл скатертиною і пропонує учням записати назви предметів, які вони запам’ятали. Після цього вчитель запитує в кожного учня, скільки записано слів. Далі він знімає зі столу скатертину і пропонує учням порівняти те, що вони записали з фактичною наявністю предметів(малюнків). Перемогає той, хто записав правильно і найбільшу кількість слів.
На екрані з’являється слайд 5 із зображенням планети слів (Wörterplanet).
Ну що ж діти, ви добре зробили це завдання. L: Also, wir reisen weiter. Слайд6 (із зображенням ракети, що стартує). Слайд7. На екрані з’являється слайд із зображенням метеоріта. L: Ой, діти, дивіться, нам загрожує небезпека. Назустріч нам рухається метеоріт . Das ist ein Meteorit. Es ist sehr schrecklich. Щоб уникнути зустрічі з метеорітом нам потрібно виконати завдання.
4. На екрані з’являється слайд8 із завданням. Учні йдуть до дошки і складають речення.
1. Tag, guten!
2. du, wie, heißt?
3. du, und?
4. kommst, du, woher?
5. aus München, ich, komme
6. bist, wie alt, du?
7. bin, 10,ich, Jahre alt
8. das, wer,ist?
9. Sind, das, Anna und Otto
10. mich, freut!
11. Angenehm, sehr!
5. Фізкультхвилинка
L: Wahrscheinlich seid ihr schon müde. Wir turnen.
Turnpause
1,2,3,4
Alle, alle turnen wir!
Mit den Händen klapp, klapp, klapp
Mit den Füssen trapp, trapp, trapp
Einmal hin, einmal her,
Rechts und links,
Das ist nicht schwer.
6. Повторення числівників.
На екрані з’являється слайд9 (ракета, що летить).
Наш політ на міжнародну дитячу станцію продовжується.
На екрані з’являється слайд10 (Ein Planet der Zahlen).
Was ist das? Ein Planet versperrt uns den Weg. На нашому шляху стає перепона.І це планета чисел, на яку нам доведеться сісти. Щоб летіти далі, ми повинні виконати завдання. Wir sollen eine Aufgabe machen. Слайд11.
7. Повторення і читання назв німецьких міст.
На екрані з’являється слайд 12 (станція).
Діти, із якої країни чекають нас діти (відповіді учнів).
Із Німеччини. L: Хто пригадає, як німецькою мовою називається ця країна? Wie ist auf deutsch?
Sch: Deutschland
L: Und aus welchen Städten sind die Kinder? Könnt ihr diese Städte lesen?
Слайд 13 ( назви німецьких міст).
Woher kommst? Ich komme aus…
Bremen
Berlin
München
Bonn
Köln
Stuttgart
Учні по черзі промовляють речення „ Ich komme aus…“, вставляючи назви міст.
8. Аудіювання з теми «Знайомство».
L: Wollt ihr wissen, was die Kinder über sich selbst erzählen. На екрані з’являється слайд 14(хлопчик і дівчинка).
Текст
1. Guten Tag!
Ich heiße Monika. Ich komme aus Bonn. Ich bin 10 Jahre alt.
2. Hallo!
Ich heiße Otto. Ich bin 11 Jahre alt. Ich komme aus Köln.
L:Beantworte meine Fragen.
1. Wie heißt das Mädchen
2. Wie alt ist sie?
3. Woher kommt sie?
4. Wie heißt der Junge?
5. Wie alt ist er?
6. Woher kommt er?
9. Робота з діалогами.
L: Діти, наші німецькі друзі розповіли про себе. Вони хочуть дізнатися, звідки ви, як вас звуть, скільки вам років?
L: Wie heißt ihr? Woher kommt ihr? Wie alt seid ihr?
Завдання
Перша група отримує діалог із відсутніми словами. Вони повинні заповнити пропуски.
Tag, heiße, du, komme, Sehr, woher
Guten_____! Ich_____ Nastja.
Und wie heißt______?
Ich heiße Sascha. Ich _______ aus Amwrosiewka.
Und_____ kommst du?
Ich komme aus Donezk.
______ angenehm!
Freut mich!
Wie, Guten, Ich, kommst, Freut, Amwrosiewka
______Tag! _______heiße Nastja.
Und____ heißt du?
Ich heiße Sascha. Ich komme aus________.
Und woher_____ du?
Ich komme aus Donezk.
Sehr angenehm!
_____ mich!
_______________________________________________________________
Друга група (складає діалог – діалог разрізан на фрази).
Hallo! Wie heißt du?
Ich? Ich heiße Sascha. Ich komme aus Amwrosiewka. Und wie heißt du?
Ich heiße Pascha. Und ich komme aus Donezk.
Pascha aus Donezk. Das ist gut.-Wie alt bist du?
Ich bin 10 Jahre alt.- Und du?
Ich bin 11Jahre alt.- Sehr angenehm!
1. Третя група (складає діалог – діалог разрізан на фрази; третя група розігрує діалог за ролями).
S: - Hallo! Wie heißt du?
W:- Ich? Ich heiße Witja. Ich komme aus Amwrosiewka. Und wie heißt du?
S: - Ich heiße Sacha. Und wer ist das?- Das ist Dima.
D:- Guten Tag! Sascha, woher kommst du?
_______________________________________________________________
S: - Ich komme aus Donezk.
_______________________________________________________________
D:- Witja, wie alt bist du?
W: - Ich bin 10 Jahre alt. Und du?
D:- Ich bin 11 Jahre alt.
______________________________________________________________
W: - Sehr angenehm!
S: - Sehr angenehm!
______________________________________________________________
D:- Freut mich!
L: Unsere Reise ist zu Ende. Діти, наша подорож підходить до завершення. Ми долетіли до дитячої космічної станції. Вам сподобалась подорож? Діти, я вважаю, що ми відкрили з вами нову планету. Це планета гарного настрою. На дошці висить намальована планета настрою. Якщо учням сподобався урок, вони кріплять до планети зірочку. Якщо урок не сподобався – кріплять «чорну діру»(розмальований чорною фарбою круглий шматочок паперу).
||| Заключна частина.
1. Підбиття підсумків урока.
2. Коментарі до урока, оцінки.
3. Домашнє завдання.
Амвросіївський районний відділ освіти
Амвросіївська загальноосвітня школа |-||| ступенів №6
Амвросіївської районної ради Донецької області
Урок-подорож з німецької мови «Давайте познайомимось!» для учнів 5кл. (1-й рік навчання)
Роботу виконала
вчитель німецької мови
Вертела О.О.
м. Амвросіївка, 2013