Провідна ідея досвіду Класне самоврядування - це не тільки частина громадянської освіти, але і реальна школа життєвої компетентності особистості кожного учня.
Технологія досвіду Технологія діяльності класного керівника 5-11 кл «Становлення класного самоврядування» за І навчальний семестр
І. Планування позакласної роботи.
ІІ. Організація класного самоврядування.
ІІІ. Реалізація самоврядування у класі.
VІ. Аналіз результатів діяльності класних центрів.
V. Відтворення виховного циклу без змін або з корекцією у наступному семестрі.
Прогнозовані результати Впровадження класного учнівського самоврядування, як складової частини шкільного самоуправління. Формування моделі колегіанта через взаємозв’язок самоврядування, роботи класного керівника і батьківської ради.
Шляхи поширення та впровадження досвіду запропонованого досвіду не обмежується територіальними кордонами: може бути впроваджений у будь-якій школі України або за її межами. Впровадження можна розпочати на будь-якому етапі роботи з колективом, як на етапі знайомлення так і коли класний керівник працює з класом не перший рік. Технологія розрахована на школи з чіткою системою самоврядування, але кожен вчитель може використати її у будь-якій школі, спрямувавши роботу в середині колективу без виходу на шкільний рівень. Поданий досвід можна використати не лише у школах, а й у інтернатах, училищах так позашкільних гуртках як упродовж тривалого часу так і у невеликий проміжок часу, наприклад, у літніх таборах або у місцях масового відпочинку підлітків.
Патрушева Ірина Анатоліївна,
Запорізький колегіум «Елінт»