Швидкоплинність часу вимагає від вчителя вміння адаптувати навчальний процес до нових суспільних вимог, долати власні стереотипи і сприяти розвитку не тільки інтелекту своїх учнів, але й реалізації їх творчих можливостей, вихованню духовно-моральних цінностей. Наразі можна спостерігати типовий спад мотивації, інтересу до навчання не лише в учнів старшої школи. І тому питання, яке мене турбує, це - як спонукати учнів до самопізнання, самовдосконалення і розвитку їхніх здібностей. Отож, якщо поглянути на розмаїття нових освітніх технологій, то найдоцільнішим з моєї точки зору є особистісно-зорієнтований підхід у навчанні, який базується на елементах сугестопедії та акмеології, найголовніших складових педагогіки успіху.
Тимощук Наталія Олександрівна, вчитель англійської мови Рівненської гуманітарної гімназії