Вчительський Журнал он-лайн

 
Математика

Квадратні рівняння. Теорема Вієта. Алгебра 8 клас

Друк

Даний матеріал містить цикл уроків по даній темі. До кожного уроку сформульовано мету уроку та вимоги, що учні повинні уміти.

Навчальний матеріал викладено за підручником: Бевз Г. П. Алгебра : підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Г. П. Бевз, В. Г. Бевз. − К : Зодіак-ЕКО, 2008. − 256 с. : іл.

Вкладення:
Скачать этот файл (Алгебра. 8 клас. Цикл уроків.doc)Квадратні рівняння. Теорема Вієта. [Цикл уроків. * клас.] 621 Kb
 

Урок геометрії у 9 класі

Друк

Тема уроку: Панорама векторів

Анатоція: Даний урок по узагальненню і систематизації знань з теми " Вектори"

Автор: Родзінська Юлія Квентінівна, вчитель математики Луганської ЗШ І-ІІІ ст., Петрівського району, Кіровоградської області

Вкладення:
Скачать этот файл (панорама векторів 9 клас геометрія.doc)Конспект уроку "Панорама векторів" [ ] 68 Kb
Скачать этот файл (Презентація вектор.ppt)Презентація до уроку [ ] 510 Kb
Останнє оновлення на Субота, 28 березня 2015, 13:47
 

Урок математики у 1 класі

Друк

Клас: 1кл.

Урок: Математика

Тип уроку: Урок узагальнення та систематизації знань

Тема: Письмова нумерація чисел 11-20. Записування чисел під диктовку. Завдання на закріплення таблиць додавання та віднімання в межах 10.

Мета: вчити записувати числа від 11 до 20 під диктовку, розвивати математичні навички додавання та віднімання в межах чисел другого десятку, закріплювати навички додавання і віднімання чисел першого десятку,  читання й запису чисел другого десятка, знання їх десяткового складу, уміння розв’язувати задачі на зменшення на кілька одиниць і на знаходження суми, порівнювати вираз і число, виховувати дисциплінованість, повагу до думки товариша.

Обладнання: мультимедійна презентація до уроку, картки для індивідуальної роботи, «чарівний мішечок».

Хід уроку

І. Організаційна частина

1. Привітання

Пролунав уже дзвінок

Розпочнімо наш урок.

Приготуйтеся швиденько,

Станьте біля парт рівненько.

Ми урок розпочинаєм,

Багато нового пізнаєм.

Девіз : Працюємо старанно, щоб почути у кінці, що в нашому 1- му класі діти просто молодці.

- А запорукою успіху є усмішка. Тож передайте свою усмішку один одному, мені, поверніться до наших гостей, подаруйте їм.

2.Повідомлення теми та мети уроку.

Тема уроку. Письмова нумерація чисел 11-20. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка.

На уроці ми перевіримо й закріпимо набуті знання. Будемо логічно мислити, будемо уважними, кмітливими.

-                       Що ви очікуєте від уроку-подорожі?   (Дізнатись нового, рахувати, записувати вивчені числа, розв’язувати задачі). Нехай ваші та мої сподівання здійсняться.

ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань.

-        У нас сьогодні незвичайний урок. Помандруємо ми з вами до весняного лісу. У нашій подорожі нам буде допомагати чарівний клубок. А куди він нас приведе ми дізнаємося, виконавши  його перше завдання. (Вчитель кидає клубок учню, який разом з відповіддю повертає його назад).

  1. 1. «Мозковий штурм»

1.Назвати число, в якому 1 дес.1 од.

  1. Назвати чисор, в якому 1 дес. 5 одиниць.
  2. Назвати число, яке стоїть перед 17.
  3. Назвати число, в якому 2 дес.
  4. Назвати число, яке стоїть після 18.

-      Молодці! Отже, ми потрапили на лісову галявину, де нас зустрічає перша весняна квіточка. Первоцвіт. Вона теж приготувала нам завдання. А ось і воно: Запишіть каліграфічно, останнє число . Це число 19.

ІII. Розвиток і закріплення математичних знань.

1. Каліграфічна хвилинка

-      Зошит свій я відкриваю і під нахилом кладу.

Ручку я ось так тримаю.

Сяду рівно, не зігнусь.

До роботи враз візьмусь.

(Я на дошці показую), а учні пишуть в зошитах число 19.

-Пишуть один рядок

-Яке число іде за числом 19?  20

-Яке число передує числу 19? 18

-А як можна отримати число 19?  (10 і 9, 9 і 10,)Молодці!!!!

- Але це ще не всі завдання від квіточки. Вона пропонує нам прокласти доріжку із правильних відповідей математичного диктанту.  (Один учень біля дошки)

2. Пальчикова гімнастика

Ручку я в руці катаю,

Поміж пальчиків кручу.

Неодмінно кожен палець

Будь слухняним я навчу.

3. Математичний диктант

-Знайти суму чисел 4 і 2 (6)

-6 збільшити на 2 (8)

-до 8 додати 2 (10)

-Знайти різницю чисел 10 і 5 (5)

-від 5 відняти 2 (3)

-Записати сусідів числа 3 (2 і 4).

(Учень за дошкою показує відповіді, решта перевіряють).

-      Отже, можемо рухатися далі, і зустрічаємо по дорозі квітку Пролісок. Вона кличе у бій тих,хто гарно знає таблиці додавання і віднімання в межах 10.

  1. 3. Робота в парах ( виходять два учні і задають один одному приклади із таблиці додавання і віднімання в межах десяти).

-      Отже ми достатньо готові до того, щоб іти далі, але що це? (картинка лісу). Через ці хащі неможливо пройти, не набравшись сили.

  1. 4. Фізкультхвилинка (відео)

ІІІ.  Узагальнення  знань учнів.

1. Диференційовані завдання.

-      Отже, ми вийшли із лісу і бачимо галявину весняних квітів . Що  це?( Маргаритки)

Маргаритки  принесли такі завдання:

1. За партами 5 учнів за картками.

2. Клас розв’язує «Задумане число від Маргаритки».

1дес.6од.

1дес.4од.

1дес.9од.

1дес.2од.

2дес.

Учень записує утворенні числа на дошці.

А тепер самостійно    запишіть в зошитах від найменшого до найбільшого.(ПЕРЕВІРКА) зачитує учень 12, 14, 16, 19, 20.  Які числа пропущені: 11, 13, 15, 17, 18.

Молодці!!!

2. Робота з підручником

-      Наш чарівний клубочок закотився під гіллячко, з-під якого проростають так чудові весняні квіти Мати й мачуха. Вони хочуть вказати нам шлях до роботи з підручником на с. 100.

Задача 2.

-      Скільки днів у тижні?

-      Скільки тижнів пробув Юрко у дідуся? Це скільки днів?

-      А що ще сказано по Юрка? (Що він пробув ще 3 дні)

-      Що запитують в задачі?

-      Який вираз складемо? 7+3=10 (дн.) Відповідь: 10 днів.

Завдання 4. Складемо рівності за малюнком.

10+1=11    12-1=11

3+10=13    14-1=13

2+5=7        10-3=7

-      Чудово, молодці!

ІV. Підсумок

-      Ось так непомітно, крокуючи за нашим чарівним клубочком, виконавши завдання усіх весняних квіточок на нашому шляху, ми опинилися на чарівній галявині.

-      Чи сподобався вам урок?

-      Що найбільше запам’яталося?

-      Про що ви розкажете вдома?

Добре. Але я бачу, галявина якась незвична. Що ви бачите на ній? (На малюнку червоний мішечок за деревом). Вам цікаво, що це? Але ж як ми його дістанемо? Я відкрию вам секрет. Ми стали трішечки чарівниками. Заплющте очі. Повторюйте за мною.  Один, два,три, чарівний мішечок з’явися з гори! (Дістаю червоний мішечок з-за дошки. На ньому напис : Знання). – Що це, діти? Це ваші знання. А знання, як ми всі знаємо – це великий скарб. Щоб він ніколи не зник, знання потрібно завжди збільшувати, поповнювати, для чого ми і ходимо в школу. Мені дуже цікаво, що там всередині, але я не можу його відкрити. Ви повинні мені допомогти. У вас на парті лежить листочок. Нам потрібно підібрати код, щоб відкрити його. Тільки той, чиї цифри співпадуть з кодом на мішечку зможе відкрити його. Будьте уважними і пильними.(Записують тільки відповіді)

10 – 8=    1 + 5=   9 – 6=   3 + 5=   7 – 2=    5 – 4=   2 + 7=

(2638519)

-      Молодці! Ви справилися з завданням і отримуєте шоколадні монетки! Дякую усім за урок.

 

Урок математики у 1 класі

Друк

Клас: 1кл.

Урок: Математика

Тип уроку: Урок узагальнення та систематизації знань

Тема: Письмова нумерація чисел 11-20. Записування чисел під диктовку. Завдання на закріплення таблиць додавання та віднімання в межах 10.

Мета: вчити записувати числа від 11 до 20 під диктовку, розвивати математичні навички додавання та віднімання в межах чисел другого десятку, закріплювати навички додавання і віднімання чисел першого десятку,  читання й запису чисел другого десятка, знання їх десяткового складу, уміння розв’язувати задачі на зменшення на кілька одиниць і на знаходження суми, порівнювати вираз і число, виховувати дисциплінованість, повагу до думки товариша.

Обладнання: мультимедійна презентація до уроку, картки для індивідуальної роботи, «чарівний мішечок».

Хід уроку

І. Організаційна частина

1. Привітання

Пролунав уже дзвінок

Розпочнімо наш урок.

Приготуйтеся швиденько,

Станьте біля парт рівненько.

Ми урок розпочинаєм,

Багато нового пізнаєм.

Девіз : Працюємо старанно, щоб почути у кінці, що в нашому 1- му класі діти просто молодці.

- А запорукою успіху є усмішка. Тож передайте свою усмішку один одному, мені, поверніться до наших гостей, подаруйте їм.

2.Повідомлення теми та мети уроку.

Тема уроку. Письмова нумерація чисел 11-20. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка.

На уроці ми перевіримо й закріпимо набуті знання. Будемо логічно мислити, будемо уважними, кмітливими.

-                       Що ви очікуєте від уроку-подорожі?   (Дізнатись нового, рахувати, записувати вивчені числа, розв’язувати задачі). Нехай ваші та мої сподівання здійсняться.

ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань.

-        У нас сьогодні незвичайний урок. Помандруємо ми з вами до весняного лісу. У нашій подорожі нам буде допомагати чарівний клубок. А куди він нас приведе ми дізнаємося, виконавши  його перше завдання. (Вчитель кидає клубок учню, який разом з відповіддю повертає його назад).

  1. 1. «Мозковий штурм»

1.Назвати число, в якому 1 дес.1 од.

  1. Назвати чисор, в якому 1 дес. 5 одиниць.
  2. Назвати число, яке стоїть перед 17.
  3. Назвати число, в якому 2 дес.
  4. Назвати число, яке стоїть після 18.

-      Молодці! Отже, ми потрапили на лісову галявину, де нас зустрічає перша весняна квіточка. Первоцвіт. Вона теж приготувала нам завдання. А ось і воно: Запишіть каліграфічно, останнє число . Це число 19.

ІII. Розвиток і закріплення математичних знань.

1. Каліграфічна хвилинка

-      Зошит свій я відкриваю і під нахилом кладу.

Ручку я ось так тримаю.

Сяду рівно, не зігнусь.

До роботи враз візьмусь.

(Я на дошці показую), а учні пишуть в зошитах число 19.

-Пишуть один рядок

-Яке число іде за числом 19?  20

-Яке число передує числу 19? 18

-А як можна отримати число 19?  (10 і 9, 9 і 10,)Молодці!!!!

- Але це ще не всі завдання від квіточки. Вона пропонує нам прокласти доріжку із правильних відповідей математичного диктанту.  (Один учень біля дошки)

2. Пальчикова гімнастика

Ручку я в руці катаю,

Поміж пальчиків кручу.

Неодмінно кожен палець

Будь слухняним я навчу.

3. Математичний диктант

-Знайти суму чисел 4 і 2 (6)

-6 збільшити на 2 (8)

-до 8 додати 2 (10)

-Знайти різницю чисел 10 і 5 (5)

-від 5 відняти 2 (3)

-Записати сусідів числа 3 (2 і 4).

(Учень за дошкою показує відповіді, решта перевіряють).

-      Отже, можемо рухатися далі, і зустрічаємо по дорозі квітку Пролісок. Вона кличе у бій тих,хто гарно знає таблиці додавання і віднімання в межах 10.

  1. 3. Робота в парах ( виходять два учні і задають один одному приклади із таблиці додавання і віднімання в межах десяти).

-      Отже ми достатньо готові до того, щоб іти далі, але що це? (картинка лісу). Через ці хащі неможливо пройти, не набравшись сили.

  1. 4. Фізкультхвилинка (відео)

ІІІ.  Узагальнення  знань учнів.

1. Диференційовані завдання.

-      Отже, ми вийшли із лісу і бачимо галявину весняних квітів . Що  це?( Маргаритки)

Маргаритки  принесли такі завдання:

1. За партами 5 учнів за картками.

2. Клас розв’язує «Задумане число від Маргаритки».

1дес.6од.

1дес.4од.

1дес.9од.

1дес.2од.

2дес.

Учень записує утворенні числа на дошці.

А тепер самостійно    запишіть в зошитах від найменшого до найбільшого.(ПЕРЕВІРКА) зачитує учень 12, 14, 16, 19, 20.  Які числа пропущені: 11, 13, 15, 17, 18.

Молодці!!!

2. Робота з підручником

-      Наш чарівний клубочок закотився під гіллячко, з-під якого проростають так чудові весняні квіти Мати й мачуха. Вони хочуть вказати нам шлях до роботи з підручником на с. 100.

Задача 2.

-      Скільки днів у тижні?

-      Скільки тижнів пробув Юрко у дідуся? Це скільки днів?

-      А що ще сказано по Юрка? (Що він пробув ще 3 дні)

-      Що запитують в задачі?

-      Який вираз складемо? 7+3=10 (дн.) Відповідь: 10 днів.

Завдання 4. Складемо рівності за малюнком.

10+1=11    12-1=11

3+10=13    14-1=13

2+5=7        10-3=7

-      Чудово, молодці!

ІV. Підсумок

-      Ось так непомітно, крокуючи за нашим чарівним клубочком, виконавши завдання усіх весняних квіточок на нашому шляху, ми опинилися на чарівній галявині.

-      Чи сподобався вам урок?

-      Що найбільше запам’яталося?

-      Про що ви розкажете вдома?

Добре. Але я бачу, галявина якась незвична. Що ви бачите на ній? (На малюнку червоний мішечок за деревом). Вам цікаво, що це? Але ж як ми його дістанемо? Я відкрию вам секрет. Ми стали трішечки чарівниками. Заплющте очі. Повторюйте за мною.  Один, два,три, чарівний мішечок з’явися з гори! (Дістаю червоний мішечок з-за дошки. На ньому напис : Знання). – Що це, діти? Це ваші знання. А знання, як ми всі знаємо – це великий скарб. Щоб він ніколи не зник, знання потрібно завжди збільшувати, поповнювати, для чого ми і ходимо в школу. Мені дуже цікаво, що там всередині, але я не можу його відкрити. Ви повинні мені допомогти. У вас на парті лежить листочок. Нам потрібно підібрати код, щоб відкрити його. Тільки той, чиї цифри співпадуть з кодом на мішечку зможе відкрити його. Будьте уважними і пильними.(Записують тільки відповіді)

10 – 8=    1 + 5=   9 – 6=   3 + 5=   7 – 2=    5 – 4=   2 + 7=

(2638519)

-      Молодці! Ви справилися з завданням і отримуєте шоколадні монетки! Дякую усім за урок.

 

Урок з математики

Друк

Тема: Розвиток творчих здібностей школярів на уроках математики шляхом використання елементів інтерактивних форм і методів навчання

 Автор: Яковець Раїса Михайлівна, вчитель математики Млинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Млинівської районної ради Рівненської області, спеціаліст вищої категорії, старший учитель.

 Анотація: З досвіду роботи вчителя щодо використання інтерактивних технологій навчання на уроках математики, впровадження яких сприяє активізації їхнього творчого потенціалу та підвищенню якості засвоєння загальноосвітніх знань, практичної та творчої підготовки випускників шкіл

Вкладення:
Скачать этот файл (Яковець Р.М., урок з математики.doc)Яковець Р.М., урок з математики.doc [ ] 3796 Kb
Останнє оновлення на Четвер, 26 березня 2015, 13:33
 
Більше статтей...
  • Конспект уроку алгебри у 11 класі з використанням ІКТ "Розв'язування систем рівнянь"
  • Розважально – пізнавальна програма (До Дня сміху) «Математики також жартують»
  • Розважально – пізнавальна програма (До Дня сміху) «Математики також жартують»
  • Презентація кабінету математики


Сторінка 5 з 300


Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.



Сплата online


Пошук

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

Лічильник

Проверка сайта

© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2015 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.