Учительський Журнал он-лайн

 
Дошкільний навчальний заклад

«На гостини до сороки – ворони»

e-mail Друк PDF

Програмовий зміст:продовжувати фіксувати увагу дітей на формі предметів,навчати їх простим прийомам встановлення схожості і відмінності однорідних предметів ,зіставляти форму предметів зі зразком ,закріпити назви кольорів ;вчити розрізняти і порівнювати предмети по величині(довгий-короткий;великий-маленький;високий-низький). Розвивати увагу ,пам'ять, дрібні м’язи пальців рук. Виховувати спостережливість, бажання виконувати завдання.

Обладнання:

Дві доріжки - довга та коротка, ялинки – високі та низькі, іграшкові зайчата,чарівний мішечок,м’яч , ведмедик, зерно-квасоля та горох,різнокольорові кружечки з картону,прищіпки різного кольору, намистинки,  шнурівка.

Хід заняття.

Діти заходять в групу під музику,вихователь звертає увагу на гостей,вітаються з ними.

Слова привітання:

Добрий день,добрий день,

Ми гостей вітаємо,

Добрий день,добрий день

Всім добра бажаємо.

Стук у двері(сюрпризний момент)

Вихователь: З’являється  ведмедик.

Загадка:Чи відомо малюкам,

Що за пташка це така:

Все стрекоче ,скрізь літає,

І тому багато знає,

Довгохвоста,білобока,

Звуть пташину цю…..(сорока)

Діти: Сорока – ворона

Вихователь: Вірно це сорока-ворона,вона запрошує нас на гостини ,а живе вона далеко в лісі. Дітки, вирушимо з вами в подорож!

Діти: Так

Вихователь: Тоді потрібно поспішати,ми підемо може кого зустрінемо. Ось дві доріжки довга та коротка,по якій підемо(визначаються та йдуть по довгій)

Фізкультхвилинка:

Розходились ніжки туп,туп ,туп .

Ходять по доріжці туп, туп, туп.

Нумо веселіше туп,туп,туп.

Крокуємо хутчіше туп,туп,туп.

Вихователь: Малята подивіться ,ця доріжка привела нас в ліс на галявину

- Які ялинки ростуть на галявині?

- Яка ця ялинка?

Діти: Висока

Вихователь: А ця  яка?

Діти: низька

Вихователь: Діти якого кольору ялинка?

Діти: зеленого.

Вихователь: доторкніться і спробуйте ,які гілочки у ялинки?

Діти: колючі.

Вихователь: ой дітки ,а хто це у нас грається?

Діти: зайчата.

Вихователь: якого вони розміру?

Діти: великий та маленький.

Вихователь: доторкніться до зайчат і спробуйте ,яка в них шубка?

Діти: м’яка.

Вихователь: малята,подивіться ,що стоїть під ялинкою у зайчат. Їм хочеться з нами погратися. Вони приготували для нас чарівний мішечок. А вам цікаво дізнатися,що лежить у мішечку? Це ми будемо визначати на дотик.

Діти граються

Вихователь:Дякую зайчата ми з вами пограли, але нам час вирушати далі. Малята , кажіть зайчатам до побачення .

Малята йдуть далі по доріжці, бачать стоїть будиночок.

Вихователь: подивіться ,хто це нас тут зустрічає.

Діти: сорока-ворона.

Вихователь:чому ти така сумна?

Сорока-ворона:малята ,я так поспішала причепуритися,довго чекала вас в гості. хотіла одягти своє святкове намисто,але ниточка розв’язалася і намистинки розсипалися.

Вихователь:а можна ми спочатку пограємо з намистинками?А ти сідай на стільчик і подивись , як мої дітки будуть гратися.

Пальчикова гра «Намистинки».

Вихователь:ось ми і пограли з бусинками,а тепер ми допоможемо тобі зробити нове намисто. Ми його кріпеньке зв’яжемо ,щоб воно у тебе не розірвалося .

Сорока-ворона:ой дякую вам дітки за таке гарне намисто!Малята мені так сподобалося,як ви виконуєте мої завдання,може ви мені  допоможете розділити зерно-горох покласти на червону тарілочку , а квасолю на зелену тарілочку.

Вихователь:давай сорока перевіримо чи правильно зробили твоє завдання мої дітки. Сорока дітки хочуть зробити тобі подарунок за те,що ти нас запросила на гостини. Діти давайте для сороки зробимо гарні квіти.

Діти:давайтеСорока-ворона:малята дякую вам за такі чудові квіти,а за це я пригощу вас цукерками. Скільки у мене цукерок? А нас скільки , багато?Беріть по одній цукерці, а рештою пригостіть, кого бажаєте!!!

 

"УКРАЇНА - рідний дім"

e-mail Друк PDF

Костюк Т.Ф. Заняття для старших дошкільників

Вкладення:
Скачать этот файл (УКРАЇНА - рідний дім.docx)УКРАЇНА - рідний дім.docx[ ]15 Kb
 

Країна дитинства-найкраща у світі!

e-mail Друк PDF

Сценарій "Країна дитинства-найкраща у світі"присвячений Дню захисту дітей. Цей матеріал стане у нагоді музичним керівникам і вихователям,які хочуть,щоб свято пройшло цікаво і надовго запам'яталося дітям. Воно дасть заряд позитивної енергії і гарний настрій на все літо.                                                                                                                 Конопацька Лілія Вікторівна

 

Чого у світі не буває?

e-mail Друк PDF

Заняття з розвитку мови та мовлення з елементами дидактичного синквейну для дітей з порушенням психологічного розвитку.

Дьяконова Надія Геннадіївна, вчитель-дефектолог, спеціаліст другої категорії, КЗ «НВК «ДНЗ-ЗОШ» №291», м. Кривий Ріг, Тернівський район, Дніпропетровської області

Вкладення:
Скачать этот файл (Чого на світі не буває.docx)конспект[ Заняття з розвитку мови та мовлення (старша группа) з елементами дидактичного синквейну для діт]639 Kb
 

Конспект інтегрованого заняття

e-mail Друк PDF

Ксеніч Л.В.

 


Сторінка 8 з 87

Пошук

Лічильники

Проверка сайта

Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.

http://teacherjournal.in.ua/

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.