В усьому світі завданням навчально-виховної роботи вже є не просто надання людині певної суми знань, а її розвиток, становлення особистості, формування мотивації до самонавчання та навичок саморозвитку, самоактуалізації. Поява нового покоління з іншою філософією життя, якісно іншою моделлю адаптації викликає необхідність переглянути позиції сучасного керівника загальноосвітнього навчального закладу.
Тому важливою є проблема науково–методичного забезпечення становлення і розвитку особистості керівника навчального закладу.
Система підвищення професійної компетентності, творчого потенціалу керівників навчальних закладів – це цілий комплекс взаємопов’язаних і взаємозумовлених організаційно–змістових компонентів. Вона передбачає безперервну післядипломну педагогічну освіти і здійснюється практично постійно із урахуванням запитів та потреб керівних кадрів.
Марина Голобородова