Учительський Журнал он-лайн

 

Тема урока: Решение задач на пирамиду, 11класс

e-mail Друк PDF

Учитель математики - М.С. Мельник

Тема: Решение задач на пирамиду

Цели: формировать навыки решения задач на вычисление элементов пирамиды, площадей  полной и боковой поверхностей пирамиды. Научиться анализировать, выделять  главное, обобщать и систематизировать.  Развивать пространственное мышление. Воспитывать у учащихся продуктивное мышление, осознанное отношение к учебному материалу.

Тип урока: урок усвоения навыков и умений

Методы обучения: объяснительно-иллюстративный, исследовательский

Формы обучения: словесная, наглядная, практическая

Оборудование: линейки, учебник, электронный проверочный тест (или карточки для проверки опорных знаний, если нет компьютеров), презентация, видеоролик, мультимедийный проектор.

 

Пошук

Лічильники

Проверка сайта

Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.

http://teacherjournal.in.ua/

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.