Технологічна карта з історії України у 7 класі
Тема: Узагальнення знань з теми: «Галицько-Волинська держава».
Мета:
повторення засвоєних знань, приведення одиничних знань у систему, перевірка та оцінювання знань учнів;
розвиток вміння працювати в команді, уміння само- і взаємооцінки, саморефлексії;
виховувати толерантне ставлення один до одного та почуття поваги до минулого нашого народу.
Тип уроку: узагальнення й систематизації знань учнів.
Обладнання: плакат «Замок цілей», комп’ютер, мультимедійний проектор, презентація та мультимедійне ігрове поле «Лицарі» (програма «Power Рoint»), кольорові стікери.
Н А В Ч А Л Ь Н О – М Е Т О Д И Ч Н Е З А Б Е З П Е Ч Е Н Н Я У Р О К У
1. Смолій. В.А., Степанков В.С. Історії України : Підручник для 7 кл. – К.: Генеза, 2007 р.
2. Садкіна В.І. 101 цікава педагогічна ідея. Як зробити урок. – Х. : Вид. група «Основа», 2008. – 88 с. – (Серія «Золота педагогічна колекція»)
3. Марченко О.С. Історія України. 7 клас: Матеріали до уроків.. – Х.: Веста: Вид-во «Ранок», 2007, - 144с.- (Бібліотека творчого вчителя).
4. Усі уроки до курсу «Історія України». 7 клас. / Упоряд. Н.І. Харківська. – Х.: Вид. група «Основа», 2007. - 272 с.
5. www.proshkolu.ru
Етап уроку |
Методи, прийоми |
Вміння та навички учнів |
|
І Організаційний момент |
Перевірка присутності та готовності |
Привітання Притча «Урок метелика» |
Організаційні вміння (зосередженість)
|
ІІ. Підготовка учнів: повідомлення теми, визначення завдань, очікуваних результатів. |
Оголошення теми уроку та завдань |
Вправа «Замок цілей», саморефлексія |
Цілеспрямованість об’єктивне оцінювання |
ІІІ. Повторення і узагальнення понять і засвоєння знань |
Перегляд відеосюжету з документального фільму «Галицько-Волинська держава» серія №1. |
Тестування з використанням програми «Power Point» |
Вміння швидко застосовувати набуті знання. |
ІV. Приведення одиничних знань у систему (самими учнями) |
Гра «Лицарі» з використанням мультимедійного робочого поля |
|
Розвиток комунікативних здібностей, об’єктивного оцінювання своїх знань та системності в отриманих знаннях |
V. Підбиття підсумків. Рефлексія. |
Рефлексія «Світлофор» |
|
Вміння аналізувати |
VІ. Інформація про домашнє завдання |
Учням, які піднімали сигнальну картку зеленого кольору – творче завдання на вибір (плакат, реферат, кросворд, ребус). Учням, які піднімали червону сигнальну картку – повторити пройдений матеріал відповідаючи на питання після теми в підручнику. |
|