Усова Алла Анатоліївна, вчитель математики Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури та спорту м. Біла Церква
Говорячи про нерівність, як про математичне поняття, хочеться внести до уроку алгебри деякого різномаїття і тим самим заперечити той факт, що математика суха та нудна наука. Поєднати і порівняти на перший погляд різні предмети алгебру та літературу, послухайте як почуває себе «нерівність» в поезії, все це у розробці даного уроку.
На цьому уроці учні зможуть закріпити такі важливі поняття як нерівність з однією, дізнатися нові факти з історії, пов'язані з цим поняттям, а також підготуватися до наступної теми, а саме "Розв’язування систем нерівностей з однією змінною"
УЧНІВСЬКИЙ КОНСПЕКТ УРОКУ
Тема. Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною
ЗАПИТАННЯ
І. 1.На які види поділяються нерівності в залежності від знака?
2. Чим відрізняються розв'язки нерівностей х≤4 та х4?
3. Чим відрізняються проміжки [-3; 4] та (-3; 4)?
ТЕСТ
ІІ. «Так»- 1 бал, або «Ні»- 0 балів.
1.Чи є число 4 розв’язком нерівності 2х
2.Чи є число -2 розв’язком нерівності 5х>- 3?
3. Чи є нерівність 2х+6
4.Чи існує ціле число, яке належить проміжку [-5,8; -5,6]?
5.Чи правильно, що при будь-якому значенні змінної а справедлива нерівність а2 +8>0?
6. Чи правильно, що при діленні обох частин нерівності на від’ємне число знак нерівності не змінюється на протилежний?
ІІІ. Назвіть та запишіть проміжки, які задовольняють даним нерівностям:
х x > 5 x
–x > 5 0 5
ІУ. За даними проміжками назвіть та запишіть нерівності, яким вони відповідають
У. Знайди помилку
УІ. Розв’язати письмово нерівності:
3х – 1> -1 + 6х 4(x-2) + x ≥16 – x
Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4