Мета даної розробки: конкретніше познайомити учнів із загальними принципами Декларації прав дитини, привернути увагу до того, що не всі уряди країн-членів ООН роблять все необхідне для поліпшення умов життя й навчання дітей, залучити дітей до практичного вираження своїх думок у зверненнях до урядів країн світу; виховувати палке прагнення жити в мирі й злагоді, дотримуючись доброзичливого ставлення до людей, якщо вони в чомусь і відрізняються від нас самих.
В умовах розбудови демократичної, правової Української держави в центрі уваги має бути особистість Дитини. Дитинство—найважливіший і неповторний період у становленні особистості. Саме в цей період людина потребує найбільшої уваги і захисту. Від ставлення до дітей, розуміння їх проблем, інтересів та потреб, стану охорони дитинства залежить доля кожної людини і розвиток суспільства в цілому.
Дана розробка об’єднує в собі як урок із поданням нового матеріалу, його закріпленням та перевіркою засвоєння, так і найкоротший шлях до якісного сприйняття знань – гру. Сама лише демонстраційна частина (презентація), або сценарій брейн-рингу може використовуватися окремо учителем не лише на уроці вивчення нового матеріалу, але й під час проведення виховного заходу, години класного керівника тощо.
Топоровська Олена Василівна