Урок з читання провела, використовуючи інноваційні технології, які не тільки сприяють розвитку самостійності та творчих здібностей учнів, а й дають можливість зробити урок більш наочним і цікавим.
На уроці використовувала такі інтерактивні технології: "Мікрофон", робота в парах, робота в малих групах, прийом "Сенкан". Учням було дано випереджальне завдання, вони були об`єднані у дві групи і працювали над проектом "Герої байок Глібова".
Третьокласники опрацьовували додатковий матеріал і проводили дослідження. Учні групи «Знайки» шукали, чи є щось спільне між раком, щукою і лебедем, а учні групи «Комарики» досліджували, хто із тварин – коник-стрибунець чи мураха – є працьовитими.
Переконана, що використання мультимедійних, інтерактивних технологій, Інтернету сприяють покращенню якості навчання.