Тема:Найзаповітніші бажання.(М.Слабошпицький. «Хлопчик Валь») (с.96-99,зош.с.25)
Це 4 урок розділу «Літературні казки».
Мета:-розвивати та удосконалювати техніку читання прозових творів насичених діалогами;
- виробляти навички чіткої і виразної вимови; вчити голосом, інтонацією передавати настрій дійових осіб; характеризувати дійових осіб; знаходити в тексті чарівної казки; висловлювати морально-етичні судження; розкрити філософський зміст слова добро;
-виховувати любов до братів наших менших, доброту,ввічливість.
Обладнання: малюнки гнома, собаки, хлопчика, технічні засоби,плакати «асоціативний кущ»,портрет письменника.
Тип уроку:комбінований.
Етапи уроку:
1.Організаційний момент.(підготовка учнів до уроку).
2.Актуалізація опорних знань,умінь,уявлень та чуттєвого досвіду.
3.Перевірка домашнього завдання( гра «Закінчи речення»)
4.Підготовкадо вивчення нового матеріалу.(робота з реченням,читання споріднених слів,робота над загадкою)
5.Повідомлення теми і мети уроку..Мотивація навчальної діяльності.(технологія «Асоціативний кущ»)
6.Опрацювання казки М.Слабошпицького «Хлопчик Валь» (повторення вивченого про письменника,словникова робота,читання казки,припущення, вправа «Роз’єднай слова»)
Фізхвилинка.
7.Закріплення,систематизація та узагальнення знань.(унтерактивна впрва «Мікрфон»,робота в групі, технологія «Асоціативний кущ,робота в зошиті)
8.Домашнє завдання.(інструктаж щодо виконання).
9.Підсумок уроку.
Щоб досягнути триєдиної мети,я використовувала на кожному етапі уроку різні інтерактивні методи та форми навчання.
За джерелом передачі та сприйняття навчальної інформації-словесні(розповідь, «Мікрофон»,),наочні (ілюстрації письменника,малюнки головних героїв).
За ступенем самостійності-проблемно-пошукові.
Були використані методи контролю та самоконтролю(індивідуальне опитування,фронтальне опитування - «Мікрофон»)