Над роботою працювали вчитель Першої категорії загальноосвітньої школи №14 м. Донецька Янушкєнє Наталя Павлівна та Старший вчитель спеціалізованої школи №115 з поглибленим вивченням іноземних мов м. Донецька Токар Людмила Павлівна.
Основною метою навчання української мови є формування і розвиток мовленнєвої діяльності: аудіативних умінь, говоріння.
Завдання курсу
Навчальні завдання - формувати й розвивати в учнів уміння, що стосується мовленнєвої діяльності: уміння слухати-розуміти українську мову, спілкуватися нею з однолітками й дорослими в межах тем, а також засвоїти елементарні знання з української мови.
Розвивальні завдання полягають у розвитку розумових здібностей, умінь порівнювати факти російської й української мов, знаходити спільне й відмінне.
Познавальні завдання передбачають розвиток і розширення лінгвістичного кругозору учнів, ознайомлення з українською національною культурою, звичаями, традиціями, фольклором.
Виховні завдання полягають у вихованні цікавості й поваги до українського народу, його мови, культури.
Мовленнєва лінія є основною, їй підпорядковуються знання з мови, які є базовими для розвитку й удосконалення вмінь спілкуватися в усній формі.
Усна форма спілкування передбачає збагачення українського словникового запасу, зокрема засвоєння української етикетної лексики, форм звертання до одноліток і дорослих, умінь ввічливо триматися із співбесідником у процесі діалогу, запитувати й відповідати, висловлювати прохання, а також формування умінь слухати-розуміти співбесідника та тексти, прочитані чи розказані українською мовою.
Соціокультурна лінія змісту навчання полягає в ознайомленні учнів з національною культурою українського народу: засвоєння лексики на позначення національного одягу, посуду, оберегів, а також засвоєння сталих народних висловів, прислів`їв і приказок та умінь їх доречно вживати, ознайомлення з українськими дитячими іграми, піснями, казками.
Гіпотеза: формування розгорнутої навчальної діяльності шляхом оволодіння організаційними, мовленнєвими, пізнавальними уміннями, навичками, особистий досвід культури поведінки в соціальному та природному оточенні, співпраця у різних видах діяльності спрямовані на підготовку дитини для подальшого навчання у початковій школі.