Мета проекту: шляхом створення творчого колективно-групового, учнівсько-вчительського проекту з'ясувати, яким має бути класний керівник у сучасній школі.
Проект передбачає ряд таких заходів:
Підготовча робота
• Анкетування з метою вивчення роботи класного керівника:
"Які проблеми в роботі класного керівника є для вас найактуальнішими?»
• Робота груп класоводів і класних керівників над опрацюванням питання: «Елементи майстерності класного керівника».
Класоводи1—4-х класів
1.Здатність бачити велике в малих справах.
2. Уміння визначати педагогічну стратегію.
3.Емоційна стриманість.
Класні керівники 5—7-х класів
1. Знання дитячої психології.
2. Вміння згуртувати учнівський колектив.
3.Організаторські вміння та навички.
Класні керівники 8—11-х класів
1. Комунікативні здібності.
2. Духовна культура вихователя,
3. Здатність переконливо розв'язувати конфлікти.
• Відкриті виховні заходи:
3 клас. Виховна година: «Знання – це скарб, а вміння вчитись – ключ до нього».
10-11 клас . розважально-игрова програма: «Пізнай себе».
- Співбесіда з учнями 1—4-х класів: «Як мені живеться в школі».
- Анкетування учнів5—8-х класів: «Я і мій класний керівник».
- Написання міні-творів: «Якби я був класним керівником...»(8—11-ті кл.).
- Складання проекту: «Супер- класний керівник» (11-й клас).