Вчительський Журнал он-лайн

 
Вчительський Журнал он-лайн

Конспект уроку математики

Друк

Конспект уроку математики вчителя Конотопського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І ступеня - дошкільний навчальний заклад "Казка" Ващенко Олени Іванівни

 

КВК - 2014

Друк

Розвивати уяву, кмітливість, ерудицію; формувати особистість молодої людини, її соціальну зрілість; пропагувати та популяризувати кращі зразки вітчизняного гумору та сатири, консолідувати молодіжний рух КВН в Україні; виховувати у дітей та молоді патріотизм, любов до України.

Шевчук Олена Сергіївна, педагог-організатор

Вкладення:
Скачать этот файл (Сценарій КВК.docx)Сценарій КВК [Сценарій КВК] 14 Kb
 

"Люблю я пісню українську"

Друк

Збагатити знання учнів про народну пісню, вчити дітей слухати і співати українські на­родні пісні.

Сприяти розвитку у підростаючого покоління здібностей сприймати прекрасні скарби, створені художнім генієм українського народу, прилучати юнацтво до світу краси; виховувати любов і повагу до України відчуття прекрасного, формувати вміння аналізувати явища культури, правильний естетичний смак.

Відроджувати звичаї, традиції та обряди нашого народу, вихову­вати любов до народної творчості, гордість за український народ, який має славне героїчне минуле і багату творчу спадщину.

Шевчук Олена Сергіївна, педагог-організатор

Вкладення:
Скачать этот файл (Сценарій Я люблю укр.пісню.docx)Сценарій Я люблю українську пісню [Сценарій] 18 Kb
 

Кулінарне шоу «СмачнОГО»

Друк

Закріпити знання і вміння вихованців під час приготування їжі через виконання конкурсних завдань; розвивати уміння смачно та різноманітно готувати; зацікавити кулінарією та національною кухнею; сприяти в розвиткові естетичного виховання; виховувати почуття відповідальності, колективізму, поваги один до одного. Шевчук Олена Сергіївна, педагог-організатор

Вкладення:
Скачать этот файл (Сценарій кулінарного шоу.docx)Сценарій кулінарного шоу [ ] 29 Kb
 

На конкурс розробка уроку з англійської мови

Друк

Розробка уроку з англійської мови з використанням сучасних мультимедійних технологій для 9 класу на тему "Забруднення навколишнього середовища- серйозна проблема", вчителя англійської мови Енергодарського навчально виховного комплексу №5,Кулачек Наталії Володимирівни.  У розробці є посилання на вправи,які знаходяться на сайті http://learningapps.org , та презинтація, яка була створена за допомогою  http://prezi.com .

Вкладення:
Скачать этот файл (урок.docx)Розробка уроку за темою "The pollution of the environment is a serious problem" [Розробка уроку з англійської мови за темою "The pollution of the environment is a serious problem "] 20 Kb
Останнє оновлення на П'ятниця, 14 листопада 2014, 00:20
 

Класна година до Дня захисника Вітчизни

Друк

Сценарії класної години педагога організатора Конотопського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І ступеня - дошкільний навчальний заклад "Казка" Малярової Світлани Йосипівни

Вкладення:
Скачать этот файл (Класна година до Дня захисника Вітчизни.doc)День захисника Вітчизни [ ] 53 Kb
Останнє оновлення на Четвер, 13 листопада 2014, 23:55
 

Урок з правознавства 9 клас

Друк

Тема: Право на освіту в Україні.

Мета уроку: ознайомити учнів із основними положеннями конституційного права громадян України на освіту, нормативними документами, що врегульовують право на освіту, наявністю форм навчання, системою освіти в України; формувати правовий понятійний апарат, розуміння потреби в неперервній освіті та самоосвіті, розвивати вміння працювати з юридичними документами, уміння аналізувати нормативні акти; виховувати правову культуру, громадянську активність, повагу до законодавства України.

Обладнання уроку: Конституція України, витяги Законів «Про освіту», роздатковий матеріал, схеми, таблиці, ілюстрації, підручник, епіграфи до уроку.

Тип уроку: урок критичного мислення.

Хід уроку:

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація знань учнів

Бесіда з класом.

1. Згадайте, що таке права і свободи? Коли вони наступають?

2. Як класифікуються права людини?

3. Перелічіть громадянські (особисті) права громадян?

4. Які права відносяться до групи політичних прав?

5. Перерахуйте соціально – економічні права?

6. Яке найголовніше право для дітей вашого віку ви вже здійснюєте?

7. Кожен із вас мріє про те, щоб мати у дорослому житті гарну роботу?

8. А що ви вкладаєте в це поняття?

9. Яка умова допоможе отримати таку роботу?

Якою буде у вас освіта, таку ви матимите можливість отримати роботу.

Які асоціації у вас викликає слово освіта?

Ви — учасники освітнього проце­су, тож згодом здобудете загальну середню освіту. Ви вже багато знаєте про неї. А що б ви ще хотіли дізна­тися про освіту? Отже, сьогодні ми спробуємо ще більше дізнатися, чи забезпечені державою можливості реалізації права на освіту в Україні, пошукаємо шляхи вдосконалення освіти. Тема нашого сьогоднішнього уроку «Право на освіту».

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

План:

1. Право на освіту в Україні.

2. Які середні навчальні заклади існують в Україні.

3. Права та обов'язки учнів, учителів і батьків у навчальному процесі

Проблемним запитанням нашого уроку буде запитання :

«Чим є освіта сьогодні – правом чи обов’язком?».

Думаю, що по закінченні уроку ми зможемо дати відповідь на поставлене запитання.

1. Право на освіту в Україні.

У незалежній Україні право на осві­ту закріплено конституційно. Крім Конституції, норми в галузі освіти закріплюють Закони «Про освіту», «Про загальну середню ос­віту», «Про вищу освіту».

Опрацюйте зміст ст. 53 Конституції України за правилами «Кольорових капелюхів».

Білий капелюх – зміст статті

Жовтий – позитивні сторони

Чорний – негативні

Синій – висновок

Червоний – власне ставлення

Зелений – власне бачення проблеми, ваші пропозиції.

2. Які середні навчальні заклади існують в Україні.

Працюємо в парах. Текст підручник §11, стр.73-74

Метод «Критичне читання»

Прочитайте й за допомогою позначок «+» та «­–» визначте «я це знаю», «я не знав цього». Яких знаків більше?

1) Який дитячий заклад ви відвідували, коли ще не ходили до школи?

2) На які умовні частини поділяється школа?

3) Чи плануєте ви продовжити навчання після закінчення 9 класу?

4) Назвіть навчальні заклади, у яких можна здобути вищу освіту.

5) Як ви вважаєте, чи всі вони надають однаковий рівень знань та кваліфікації?

6) Яким шляхом можна здобути кваліфіковану професійну підготовку?

Вчитель коментує та доповнює відповіді учнів, звертає їхню увагу на варіативність шляхів отримання освіти: 9 клас — професійна освіта— вищий навчальний заклад III—IV рівнів акредитації; 9—10— 11 класи — вищий навчальний заклад І—II рівнів акредитації — вищий навчальний заклад III—IV рівнів акредитації тощо. Указуючи на право кожного учня самостійно обирати свій шлях, як конституційну норму підкреслюю важливість та обов’язковість отримання повної загальної середньої освіти.

3.Права та обов'язки учнів, учителів і батьків у навчальному процесі.

Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», статут школи визначають права та обов'язки учасників навчально-виховного процесу: учнів, учителів, батьків.

Робота з документом. (Готується як роздавальний матеріал на кожну парту.)

– Опрацюйте витяг із Закону України «Про освіту»

Питання:

1. Що означає словосполучення навчально-виховний процес?

2. Хто є його учасниками?

3. Які права та обовязки мають учасники навчально-виховного процесу?

4. Назвіть основні принципи навчання, на яких ґрунтується освіта?

V. Рефлексія.

1. Рішення правових задач стр.76

2. Завдання. Вставте пропущені слова у тексті:

«Конституція України проголосила ______________ освіту. Це право гарантується доступністю і ________ дошкільної,____________ , професійно – технічної освіти в __________________і ______________навчальних закладах. Вищу освіту в ___________ і ________________ навчальних закладах можна здобути на _________________ основі, мають право здобувати освіту рідною мовою».

3. Обговорення проблемного запитання

VІ. Підсумок уроку. Оцінювання учнів.

Метод незакінченого речення.

«Сьогодні я на уроці дізнався/ дізналась…»

«На уроці було цікавим…»

«Я цей урок запам’ятаю, тому що….».

Отже, освіта – основа інтелектуального, культурного, духовного, соціального, економічного розвитку суспільства і держави.

Виставлення оцінок і їх мотивація.

VІІ. Домашнє завдання

§11

 
Більше статтей...
  • Урок
  • Профілактика професійного вигорання педагогічних працівників
  • Семінар - практикум для педагогів "Повага дією"
  • У бізнесу дві мови - англійська та бухгалтерський облік.
  • «
  •  Початок 
  •  Попередня 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Наступна 
  •  Кінець 
  • »


Сторінка 10 з 3124

-----------------------------------------


Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

На даний момент 1349 гостей на сайті

Авторизація

Пошук

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.