Вчительський Журнал он-лайн

 
Вчительський Журнал он-лайн

Урок Логики в 3-м классе

Друк

Яковенко Елена Владимировна - старший учитель начальних классов, методика развивающего обучения.

Стаж работы:  34 года;

Днепропетровська область;

Город  Марганец;

Учебно-воспитательный  комплекс «Лицей – специализированная общеобразовательная школа І – ІІІ степеней №10»

 

Урок Логики в 3-м классе

Друк

Яковенко Елена Владимировна - старший учитель начальних классов, методика развивающего обучения.

Стаж работы:  34 года;

Днепропетровська область;

Город  Марганец;

Учебно-воспитательный  комплекс «Лицей – специализированная общеобразовательная школа І – ІІІ степеней №10»

 

Урок Логики в 3-м классе

Друк

Яковенко Олена Володимирівна  - старший вчитель початкових класів, методика розвивального навчання.

Стаж роботи  34 роки

Дніпропетровська область

Місто Марганець

Навчально-виховний комплекс "Ліцей – спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №10"

 

Урок Логики в 3-м классе

Друк

Яковенко Олена Володимирівна  - старший вчитель початкових класів, методика розвивального навчання.

Стаж роботи  34 роки

Дніпропетровська область

Місто Марганець

Навчально-виховний комплекс "Ліцей – спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №10"

 

Урок-зустріч з поетесою Т.П.Савіною

Друк

Кудіна Юлія Вікторівна, вчитель української мови і літератури Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 24 Мелітопольської міської ради Запорізької області

Урок-зустріч з поетесою Т.П.Савіною

Мета: ознайомити учнів з творчістю мелітопольської поетеси, збудити творчу уяву учнів, розвивати культуру читання, виховувати почуття гордості за рідний край.

Вкладення:
Скачать этот файл (Урок-зустріч з поетесою Т.П.Савіною.doc)Розробка уроку-зустрічі з мелітопольською поетесою Т.П.Савіною [ ] 10183 Kb
 

Елементи нестандартності на уроках української мови та літератури як засіб розвитку стійкого пізнава

Друк
Нестандартні підходи у викладанні української мови і літератури здійснюються через проведення так званих нестандартних уроків (структура уроків нетрадиційна), організацію нестандартних завдань чи запитань, нетрадиційних форм повторення, закріплення чи перевірки виучуваного матеріалу. І.І.Думанська
 

Елементи нестандартності на уроках української мови та літератури як засіб розвитку стійкого пізнава

Друк
Нестандартні підходи у викладанні української мови і літератури здійснюються через проведення так званих нестандартних уроків (структура уроків нетрадиційна), організацію нестандартних завдань чи запитань, нетрадиційних форм повторення, закріплення чи перевірки виучуваного матеріалу. І.І.Думанська
 
Більше статтей...
  • Елементи нестандартності на уроках української мови та літератури як засіб розвитку стійкого пізнава
  • Майстер-клас «Розвиток творчих здібностей учнів засобами інтерактивних технологій на уроках математи
  • Презентация к уроку-сказке "Однозначные и многозначные слова"(5 класс)
  • Майстер-клас «Розвиток творчих здібностей учнів засобами інтерактивних технологій на уроках математи


Сторінка 5 з 3124

-----------------------------------------


Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

На даний момент 1353 гостей на сайті

Авторизація

Пошук

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.