Урок Логики в 3-м классе
Неділя, 16 листопада 2014, 11:32 Яковенко Елена Владимировна
Яковенко Елена Владимировна - старший учитель начальних классов, методика развивающего обучения.
Стаж работы: 34 года;
Днепропетровська область;
Город Марганец;
Учебно-воспитательный комплекс «Лицей – специализированная общеобразовательная школа І – ІІІ степеней №10»
|
Урок Логики в 3-м классе
Неділя, 16 листопада 2014, 11:32 Яковенко Елена Владимировна
Яковенко Елена Владимировна - старший учитель начальних классов, методика развивающего обучения.
Стаж работы: 34 года;
Днепропетровська область;
Город Марганец;
Учебно-воспитательный комплекс «Лицей – специализированная общеобразовательная школа І – ІІІ степеней №10»
Урок Логики в 3-м классе
Неділя, 16 листопада 2014, 11:25 Яковенко Елена Владимировна
Яковенко Олена Володимирівна - старший вчитель початкових класів, методика розвивального навчання.
Стаж роботи 34 роки
Дніпропетровська область
Місто Марганець
Навчально-виховний комплекс "Ліцей – спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №10"
Урок Логики в 3-м классе
Неділя, 16 листопада 2014, 11:25 Яковенко Елена Владимировна
Яковенко Олена Володимирівна - старший вчитель початкових класів, методика розвивального навчання.
Стаж роботи 34 роки
Дніпропетровська область
Місто Марганець
Навчально-виховний комплекс "Ліцей – спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №10"
Урок-зустріч з поетесою Т.П.Савіною
Кудіна Юлія Вікторівна, вчитель української мови і літератури Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 24 Мелітопольської міської ради Запорізької області
Урок-зустріч з поетесою Т.П.Савіною
Мета: ознайомити учнів з творчістю мелітопольської поетеси, збудити творчу уяву учнів, розвивати культуру читання, виховувати почуття гордості за рідний край.
Вкладення:
Розробка уроку-зустрічі з мелітопольською поетесою Т.П.Савіною |
[ ] |
10183 Kb |
Елементи нестандартності на уроках української мови та літератури як засіб розвитку стійкого пізнава
Нестандартні підходи у викладанні української мови і літератури здійснюються через проведення так званих нестандартних уроків (структура уроків нетрадиційна), організацію нестандартних завдань чи запитань, нетрадиційних форм повторення, закріплення чи перевірки виучуваного матеріалу. І.І.Думанська
Елементи нестандартності на уроках української мови та літератури як засіб розвитку стійкого пізнава
Нестандартні підходи у викладанні української мови і літератури здійснюються через проведення так званих нестандартних уроків (структура уроків нетрадиційна), організацію нестандартних завдань чи запитань, нетрадиційних форм повторення, закріплення чи перевірки виучуваного матеріалу. І.І.Думанська
|
|
Більше статтей...
- Елементи нестандартності на уроках української мови та літератури як засіб розвитку стійкого пізнава
- Майстер-клас «Розвиток творчих здібностей учнів засобами інтерактивних технологій на уроках математи
- Презентация к уроку-сказке "Однозначные и многозначные слова"(5 класс)
- Майстер-клас «Розвиток творчих здібностей учнів засобами інтерактивних технологій на уроках математи
|
|
Сторінка 5 з 3124 |