План-конспект урока немецкого языка в 5 классе
Афанасьева Елена Геннадиевна. Учитель немецкого языка I категории. Специализированная школа № 5 с углублённым изучением отдельных предметов, г. Мариуполь.
План-конспект урока немецкого языка в 5 классе по учебнику "Hallo, Freunde!" С. Сотникова, Т. Белоусова. Данная разработка содержит материал по формированию языковых навыков учащихся 5 класса, изучающих первый год второй иностранный язык (немецкий). Особое внимание уделяется развитию устной речи, совершенствованию употребления новой лексики в монологическом высказывании.
Вкладення:
презентация к уроку немецкого языка |
[ ] |
344 Kb |
план-конспект урока немецкого языка в 5 классе |
[ ] |
433 Kb |
Конспект уроку з алгебри "Розкладання многочленів на множники" 7 клас
Субота, 15 листопада 2014, 13:52 Коновалова Лариса Валеріївна Школа - Математика
Авторська розробка уроку вчителя математики, спеціаліста вищої категорії, вчителя-методиста Комунального закладу "Навчально-виховний комплекс" Криворізька спеціалізована школа із поглибленим вивченням іноземних мов - дошкільний навчальний заклад" Коновалової Лариси Валеріївни. Урок побудовано у вигляді цікавої подорожі до острову скарбів.
Мета уроку: закріпити знання, вміння і навички учнів при розв’язуванні вправ на розкладання многочленів на множники ; розвивати пам'ять, мислення, мовлення учнів, уміння аналізувати, розв’язувати рівняння, задачі; виховувати інтерес до предмета.
Вкладення:
Конспект уроку з алгебри Розкладання многочленів на множники 7 клас |
[ ] |
46 Kb |
Конспект уроку з укр.літератури «Тарас Шевченко.Усвідомлення власної місії поета у вірші “Думи мої
Конспект уроку з української літератури на тему "Тарас Шевченко. Викуп поета з неволі, причини його покарання царем, ареш, перебування в казематі, заслання. Усвідомлення власної місії поета у вірші "Думи мої, думи мої...""
Баріда Надія Петрівна - вчитель ЗОШ І-ІІІ ст.с.Заруддя
Вкладення:
«Тарас Шевченко. Усвідомлення власної місії поета у вірші “Думи мої, думи мої. |
[Конспект уроку з української літератури 8 клас] |
1295 Kb |
Останнє оновлення на Субота, 15 листопада 2014, 02:12
Сценарій позакласного заходу з географії "В полі природи наша доля"
Субота, 15 листопада 2014, 01:01 Луців Марія Романівна Школа - Географія
Луців Марія Романівна - вчитель географії ЗОШ І-ІІІ ступнів с.Заруддя Зборівського району
Вкладення:
в полі природи наша доля.docx |
[ ] |
49 Kb |
Урок-конференція. Кам'яне вугілля, продукти коксування кам'яного вугілля, їх ви¬користання.
Субота, 15 листопада 2014, 00:25 Уланова Тетяна Василівна
Уланова Тетяна Василівна. Вчитель вищої категоріїї, старший вчитель.
Харків. Комунальний заклад "Харківська спеціалізована І-ІІІ ступенів школа №15 Харківьскої міської ради Харківської області"
Даний урок з хімії для 11 класу відповідно чинної програми рівня стандарту. На уроці використовується метод проектів, який дозволяє розвивати пізнавальні інтереси, уміння самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, критично мислити випускників сучасної школи. Цей урок орієнтований на самостійну групову діяльність учнів протягом визначеного часу. На уроці розв’язуються проблеми з одного боку, використання сукупності різноманітних засобів навчання, а з іншого – необхідність інтегрування знань і вмінь з різних сфер науки, техніки тощо. За методом діяльності урок інформаційний, спрямований на збір інформації, її аналіз та узагальнення фактів. На уроці розкривається економічні, екологічні проблеми в Україні, пов’язані з добуванням кам’яного вугілля та пропонується своє бачення на ці проблеми. Такий тип уроку розвиває комунікативні навички, творчу співпрацю, здатність до самовираження. Учні розвивають навички мовного зв’язаного мовлення, ораторські здібності, уміння доводити, аргументувати, відповідати на запитання.
Вкладення:
chernoe-zoloto (mp3cut.ru).mp3 |
[пісня В.В.Висоцького "Чорне золото"] |
902 Kb |
Інструктаж до уроку.doc |
[Інструктаж до уроку] |
33 Kb |
Геологи.ppt |
[Презентація групи Геологів] |
3362 Kb |
Добыча каменного угля (online-video-cutter.com).mp4 |
[Відео "Добування кам'яного вугілля в умовах шахти"] |
8894 Kb |
ЕКОЛОГИ.ppt |
[Презентація групи Екологи] |
3242 Kb |
Економісти.ppt |
[Презентація групи Економісти] |
7463 Kb |
Урок-конференція. Кам'яне вугілля, продукти коксування..doc |
[Урок-конференція. Кам'яне вугілля, продукти коксування кам'яного вугілля, їх ви¬користання.] |
109 Kb |
Фото.zip |
[Фотогалерея] |
16332 Kb |
Хіміки.ppt |
[Презентація групи Хіміки] |
1511 Kb |
Урок-конференція. Кам'яне вугілля, продукти коксування кам'яного вугілля, їх ви¬користання.
Субота, 15 листопада 2014, 00:25 Уланова Тетяна Василівна
Уланова Тетяна Василівна. Вчитель вищої категоріїї, старший вчитель.
Харків. Комунальний заклад "Харківська спеціалізована І-ІІІ ступенів школа №15 Харківьскої міської ради Харківської області"
Даний урок з хімії для 11 класу відповідно чинної програми рівня стандарту. На уроці використовується метод проектів, який дозволяє розвивати пізнавальні інтереси, уміння самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, критично мислити випускників сучасної школи. Цей урок орієнтований на самостійну групову діяльність учнів протягом визначеного часу. На уроці розв’язуються проблеми з одного боку, використання сукупності різноманітних засобів навчання, а з іншого – необхідність інтегрування знань і вмінь з різних сфер науки, техніки тощо. За методом діяльності урок інформаційний, спрямований на збір інформації, її аналіз та узагальнення фактів. На уроці розкривається економічні, екологічні проблеми в Україні, пов’язані з добуванням кам’яного вугілля та пропонується своє бачення на ці проблеми. Такий тип уроку розвиває комунікативні навички, творчу співпрацю, здатність до самовираження. Учні розвивають навички мовного зв’язаного мовлення, ораторські здібності, уміння доводити, аргументувати, відповідати на запитання.
|
|