Вчительський Журнал он-лайн

 
Дошкільний навчальний заклад

МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО – ПІЗНАВАЛЬНИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ В РІЗНОВІКОВІЙ ГРУПІ

Друк

В статті розкриваються особливості роботи з дітьми в різновіковій групі;обґрунтовуються різні варіанти організації навчально – пізнавальних видів діяльності дітей; надані рекомендації до методики навчально – виховної роботи.

Вкладення:
Скачать этот файл (МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО – ПІЗНАВАЛЬНИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ В РІЗНОВІКОВІЙ ГРУПІ.docx)МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО – ПІЗНАВАЛЬНИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ В РІЗНОВІКОВІЙ ГРУПІ [Стаття планування роботи з дітьми в різновіковій групі] 163 Kb
 

Розвага “НА ПОСИДЕНЬКИ ДО ВИШИВАЛЬНИЦЬ”

Друк

Завдання: узагальнити знання дітей про рушник як оберіг, його символічне значення. Знайомити з традиціями, звичаями, пов’язаними з рушником, призначенням та назвами рушників. Викликати інтерес до роботи майстринь-вишивальниць. Прищеплювати любов до народного мистецтва.

Вкладення:
Скачать этот файл (Розвага Зустріч з вишивальницями.docx)Розвага для дітей старшого дошкільного віку [Розвага носить народознавчий характер] 1182 Kb
Останнє оновлення на Субота, 15 березня 2014, 13:17
 

Інтерактивні форми роботи з педагогами

Друк

Мацур  Богдана  Володимирівна

Інтерактивні  форми  методичної  роботи  з  педагогічним  колективом  спрямовані  на  професійне  зростання  педагогів,  розвиток  їх  творчого  потенціалу, вдосконалення  комунікативної  компетентності,  систематизації  і  конкретизації  професійних  знань,  практичному  відпрацюванню  певних  умінь  і  навичок,    активному  використанню  інтерактивних  методів  у  роботі  з  дітьми.

Вкладення:
Скачать этот файл (інтерактивні форми.docx)Інтерактивні форми роботи з педагогами [ ] 29 Kb
 

Статті на тему розвитку дітей дошкільного віку

Друк

Мацур  Богдана  Володимирівна

Педагог  має  розвивати  дитину  як  неповторну  індивідуальність, що  прагне  до  самостійної  пізнавальної  діяльності  та  до  творчості. Але  розв'язати  це  завдання  може  лише  творчий  та  небайдужий  педагог, його  живий  приклад  та  авторитет.  Тож  він  має  постійно  дбати  про  власний  розвиток  та  вдосконалення  своєї  фахової  майстерності.

Вкладення:
Скачать этот файл (cтатті.docx)Виступи [ ] 26 Kb
 

Організація розвивального середовища.

Друк

Рибак Любов Іванівна, завідувач  Новопільським ДНЗ "Снігуронька"

Базова програма розвитку дошкільника це невідворотній перехід на новий стиль роботи.

Зрозуміло, що неможливе успішне вирішення педагогічних проблем без осмислення змісту і глибини сприйняття завдань нової програми. Особистісно-орієнтоване навчання і виховання є основою для реалізації державної програми, що передбачає впровадження, різноманітних новітніх технологій, оновлення пріоритетних завдань виховання та навчання дітей дошкільного віку, а саме – розвиток особистості.

 

Вкладення:
Скачать этот файл (проект.doc)Розвивальне середовище ДНЗ [Для вихователів та вихователів - методистів ДНЗ] 106 Kb
 
Більше статтей...
  • Заняття-розвага "Муха-Цокотуха"
  • тематичне дозвілля
  • Чарівна карусель
  • Горизонтальний пластичний балет


Сторінка 10 з 64

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.