Бордюг Олена Василівна
Анотація до уроку з української літератури у 7 класі
Г.Тютюнник"Климко". Характеристика образу Климка
Бордюг Олена Василівна має вищу освіту, працює вчителем української мови та літератури. Загальний педстаж складає 5 років.Олена Василівна відповідально працює над підвищенням якості знань учнів, приділяючи увагу індивідуальним, груповим, колективним формам роботи. Для цього підготовлені нею різноманітні дидактичні матеріали, картки, тести, опорні міні - конспекти та завдання для закріплення знань, перевірки їх та для тематичних оцінювань учнів майже з усіх тем програми. Багато уваги приділяє самоосвіті. Опановуючи новітні методики навчання, самостійно готує відкриті уроки з використанння мультимедійних презентацій.
Одним з таких уроків є Г.Тютюнник"Климко". Характеристика образу Климка. В основу уроку покладено особистіно-орієнтований підхід навчання, побудований на основі формування знань, вмінь та навичок самоорганізації в учбовій діяльності з використанням ІКТ. Цілі:
Учні знатимуть:
- про події часів воєнного лихоліття в Україні (Друга світова війна);
- яким було життя дітей під час війни;
- зміст повісті.
Учні вмітимуть:
- проводити паралелі між особистим життям автора та сюжетом твору;
- переказувати зміст повісті;
- характеризувати образ Климка;
- висловлювати власну думку з приводу прочитаного.
На уроці використовувалися індивідуальні та колективні форми роботи, методи стимулювання зацікавленості дітей, елементи творчої роботи, метод коментованого читання.
Для включення в работу всіх процесів пізнання учасники користувалися на уроці послідовним аудіальним та візуальним каналами роботи (використання мультимедійної дошки).
Організація уроку була логічно побудована, включаючи різні етапи роботи:
І. Перевірка домашнього завдання.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності школярів.
ІV. Сприймання й осмислення нового матеріалу.
V. Закріплення вивченого матеріалу.
VІ. Підсумки. Оцінювання учнів.
VІІ. Домашнє завдання.
Використання мультимедійної дошки на кожному етапі справило неабияке враженння
на школярів, ефективніше засвоюється матеріал, за допомогою тестів учні змогли визначити свої знання з теми.
В кінці уроку кожен учень зміг висловити свої власні враження і думки щодо уроку. Результатами уроку являється досягненя навчальнихцілей, розвиток пізнавальної активності, вдосконалення навичок індивідуальної та колективної роботи.
ВКонтакте - комментарии