Вчительський Журнал он-лайн

 

Малювання. «Осінні дерева».

Друк

ТЕМА: «Осінні дерева».

 

МЕТА: Показати учням будову дерева, розширити естетичний смак, художні здібності, фантазію, окомір;

Виховувати інтерес до мистецтва, до природи, прагнути передати на малюнку бачене чи уявне;

Актуалізувати знання про межу (земля-небо), розташування об’єктів у межах землі.

 

ОБЛАДНАННЯ: зразок роботи, педагогічний малюнок,  картинки осіннього пейзажу.

 

 

 

ХІД УРОКУ:

  1. I. Організація початку уроку.

  1. 1. Привітання

 

ЛЮБІ ДРУЗІ, ПІДВЕДІТЬСЯ,

ДРУГ НА ДРУГА ПОДИВІТЬСЯ

І ГАРНЕНЬКО ПОСМІХНІТЬСЯ!

 

  1. 2. Перевірка готовності до уроку.

Перевірте  чи все у вас готово до уроку і чи немає на парті нічого зайвого.

 

  1. II. Підготовка  до практичної роботи.
    1. 1. Бесіда вчителя про чудову пору року – осінь.

-          Послухайте, вірш і скажете про що він.

На узліссі осінь фарби розливала.

Пензликом легенько листя малювала.

Вже руда ліщина, пожовтіли клени,

У красі осінній тільки дуб зелений.

Утішає ясен не сумуй за літом.

Глянь, усі  дерева  в золоті одіті.

-          Про що розповідається у вірші?

-          А  яку картину ви собі уявляєте коли, слухали вірш?

-          А щоб краще  ви змогли уявити, і зрозуміти усю красу яку майстерно зробила осінь. Я принесла картину. (показую).

-          Ой а вона чомусь чорно – біла. Немає жодного кольору.

-          А давайте ми уявно її розфарбуємо. Тобто якщо ви були художниками якими би кольорами ви малювали ?

-          Ось наша картина стала кольоровою  - погляньте як гарно.

-

  1. 2. Бесіда про дерева  та їх будову.

-          Діти подивіться на дерева, що зображені на малюнку?

-          В що «одягнуті» дерева?

-          А яку будову має дерево?

-          Якщо дерево має листя воно має крону? Звичайно ж, дерева, як і кожна рослина має коріння. Його не видно, бо воно в землі. В усіх деревах  стовбур і гілки вгорі тонкіші і потовщуються внизу.

-          А що ви можете сказити за напрямок гілок у деревах? Зверніть увагу вони всі тягнуться  до гори.

 

  1. 3. Повідомлення теми і мети уроку.

-          Сьогодні ми намалюємо осінні дерева.

 

  1. 4. Показ зразка.

-          До цієї теми можна намалювати ось таку роботу. (показ)

-          Виконується вона в такій послідовності:

  • Спочатку визначаємо  лінію горизонту.
  • Потім голубуватим кольором виконуємо заливку неба осіннього, зліва на право.
  • Землю зафарбовуємо жовтими, зеленими,  жовтогарячими, трішки коричневого, але з плавним переходом  з одного кольору в інший.

 

  1. 5. Фіз-хвилинка.

Раз – підняти руки вгору,

Два нагнутися додолу.

Не згинайте діти ноги

Як торкаєтесь підлоги

Три, чотири – прямо встати

Будем знову починати.

 

- далі ми малюємо на малюнку дерева, які знаходяться до  нас ближче – більше, які далі – менші.

 

  1. 6. Повторення послідовності малювання учителем.

-          З чого будемо  починати  малювати?

-          Що будемо робити потім?

-          Що далі?

 

  1. III. Практична робота.
    1. 1. Повторення правил поведінки та посадки при малюванні.

- Сіли рівно. Перед собою вертикально поклали аркуш паперу і починаємо малювати.

  1. 2. Індивідуальна робота.

  1. IV. Підсумок уроку.
    1. 1. Аналіз дитячих робіт.
    2. 2. Виставка кращих робіт, та їх оцінення.
    3. 3. Прибирання робочих місць
 

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.