Вчительський Журнал он-лайн

 

Гра як засіб формування творчої та пізнавальної активності молодших школярів

Друк

Блінова Світлана Анатоліївна – учитель

початкових класів Волноваська загальноосвітня школа І - ІІІ   ступенів №6

.

Гра стає сьогодні школою соціальних відносин для кожної дитини. Під час гри дитина ознайомлюється з великим діапазоном людських почуттів й взаємостосунків, вчиться

розрізняти добро і зло. Граючи, дитина розвивається, пізнає навколишній світ. Гра – ефективний процес взаємодії учителя і учнів. На сьогодні дана тема є актуальною, тому пропоную свій досвід роботи з огляду на проблему. Важливим у своїй роботі з дітьми вважаю розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами гри, впровадження особистісно орієнтованого навчання в освітній процес, створення сприятливих умов для формування особистості молодшого школяра.

 

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 

Найпопулярніші матеріали


    Авторизація

    Пошук

    Увага Конкурс!

    Інтернет-урок

    Подати заявку на конкурс

    "Інтернет-урок"

    Контакти

    Поштова адреса:

    «Учительський журнал он-лайн»

    ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

    Адміністратор порталу:

    Тел. : (+3057) 731-96-33

    e-mail:


    © 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

    © 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
    © 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
    Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

     

    Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.