Важко уявити людину майбутнього, яка не володіє екологічними знаннями та вміннями і в якої не сформована екологічно-моральна культура. Саме молодший шкільний вік – найкращий період для формування активної життєвої позиції дитини, її не байдужого ставлення до навколишнього світу, прагнення бути партнером у розв’язанні екологічних і природоохоронних проблем.
Про реалізацію саме таких завдань йдеться в матеріалах роботи. Розкриті поради щодо застосування форм і методів роботи в формуванні екологічної свідомості учнів. Показано як вчителі початкових класів розв’язують завдання виховання екологічної культури в навчальному процесі шляхом використання міжпредметних зав’язків, народних традицій, ігрових методів навчання та через практичну діяльність учнів, пов̕ язану з реальним життям.
Запропоновано добірки екологічних ігор, завдань, фізкультхвилинок, виховних заходів.