Вчительський Журнал он-лайн

 

Тварини. Різноманітність тварин.

Друк

Мета .  Дати поняття про тварин, як частиною живої природи.  Розширити і уточнити уявлення дітей про різноманітність тваринного світу, середовище їхнього існування.  Формуватипоняття «Звірі, птахи,комахи, риби». Знайомити учнів із назвамитварин. Розвивати спостережливість, уміння порівнювати зовнішній вигляд тварин та групувати їх за способом пересування, середовищем існування. Розкрити цінність тварин для людини, взаємозв’язок живої істоти з довкіллям. З’ясувати правила поведінки в природі. Виховувати турботливе ставлення до тварин, бажання брати участь у їх охороні.

Рудь Наталія Федорівна

Вкладення:
Скачать этот файл (ВІДКРИТИЙ УРОК ПРИРОДА.ppt)Тварини. Різноманітність тварин. [ ] 4266 Kb
Скачать этот файл (Урок.docx)Тварини. Різноманітність тварин. [ ] 11520 Kb
Останнє оновлення на П'ятниця, 18 жовтня 2013, 18:22  

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.