В методичній збірці розкриті шляхи формування в молодших школярів інтересу до дитячих книжок як джерела знань, стійкої потреби самостійно й осмислено добирати і читати доступні для віку книжки.
Авторка висвітлила мету, завдання, створила моделі процесу літературної освіти молодшого школяра відповідно до Державного стандарту. Головна увага зосереджена на складових структури читацької компетентності. Розроблені програми формування читацької компетентності для 1 – 4 класів можуть стати кожному вчителеві дороговказом до свідомого вибору книжки для читання відповідно можливостей та інтересів своїх вихованців, формування навичок читацької самостійності.
Подані матеріали корисні для вчителів початкових класів, вихователів ГПД та батьків.
Укладач: Я.Л.Курись, старший вчитель початкових класів КЗ "СЗШ № 29 м.Дніпродзержинська, ”спеціаліст вищої категорії”