Гречко Наталія Сергіївна, вчитель початкових класів ЗОШ 157 м. Харкова
Дефіцит емоційних переживань у сучасних поколінь величезна проблема,яку вже стали відчувати педагоги, хто уважний до своїх дітей. Відсутність справжніх емоцій веде нас до втрати енергії життя.
Пасивність емоційно-чуттєвої сфери блокує життєвий тонус людини. Ось звідки цей знаменитий парадокс:наші бабусі набагато енергійніші за наших онуків. Тому кожен урок у школі, і математики в тому числі ,повинен формувати, розвивати емоційно-чуттєву сферу дитини.
Завдання сучасної школи полягає в тому, щоб молоде покоління опанувало духовну спадщину, щоб були створені необхідні умови для соціалізації та розвитку особистості кожного школяра.
Дефіцит емоційних переживань у сучасних поколінь величезна проблема,яку вже стали відчувати педагоги, хто уважний до своїх дітей. Відсутність справжніх емоцій веде нас до втрати енергії життя.
Пасивність емоційно-чуттєвої сфери блокує життєвий тонус людини. Ось звідки цей знаменитий парадокс:наші бабусі набагато енергійніші за наших онуків. Тому кожен урок у школі, і математики в тому числі ,повинен формувати, розвивати емоційно-чуттєву сферу дитини.
Завдання сучасної школи полягає в тому, щоб молоде покоління опанувало духовну спадщину, щоб були створені необхідні умови для соціалізації та розвитку особистості кожного школяра.