Вчительський Журнал он-лайн

 

стаття на тему: " Як уникнути конфлікту"

Друк

Як уникнути конфлікту

Часто в класі серед дітей виникають конфліктні ситуації, які призводять до розладу дружніх стосунків серед однокласників.

Причини різні: становище дитини в колективі, ставлення до неї однолітків, взаємини з учителем, сімейні ситуації. Часті лайки в сімї, приниження батьками один одного, взаємні докори та образи негативно впливають на душевний стан дитини. Психологи вважають, що дитина виявляє агресію у повсякденному житті частіше там, де агресію дорослих вона бачить щоденно.

Чому ж батьки, оберігаючи своїх дітей від інфекційних, застудних захворювань забувають, що своєю поведінкою завдають шкоди нервовій системі дитини. Грубі слова і нескінченні окрики – погані вихователі. Але більшість дітей не реагують на доброзичливість. Вони звикли до грубості. Найчастіше «зриваються» дуже вразливі діти, невпевнені в собі. Такі учні шукають слабших за себе і демонструють свою «зверхність», принижують словами, кулаками і від цього отримують задоволення. Учителю часто приходиться розбиратися в таких ситуаціях, затрачаючи при цьому і частку свого здоровя. Дуже шкода,що батьки найчастіше, тримають оборонну позицію, а не позицію помічника для педагога, намагаючись оправдати свою дитину, знайти аргументи, щоб звернути на інших в скоєному,або просто мовчки вислухають, навіть не вибачившись, піти геть.

Молодший шкільний вік характеризується підвищеною вразливістю. В цей період важливим для кожної дитини є почуття батьків до них і дитини до батьків. Це два боки однієї медалі. Головне – це любов мами й тата до своєї дитини, один до одного, дружні стосунки в сімї, присутність атмосфери гармонії вдома, тісний зв'язок між вчителем і рідними дитини. Коли батьки цікавитимуться не тільки оцінками дитини, а і її душевним станом, дитина розвиватиметься правильно, без душевного потрясіння. Але батьки часто звертаються за допомогою до педагога занадто пізно, коли дитина вже практично вийшла у них з покори, а вони втратили будь – який вплив на них.

З метою покращення поведінки учнів в школі, проводжу індивідуальні бесіди як з учнями , так і з батьками, на уроках діти аналізують поведінку героїв з прочитаних творів, висловлюють своє ставлення до них. Виховні години також сприяють вихованню в дітей дружніх стосунків серед однолітків.

Цікавою була зустріч з представником правоохоронних органів Довбошем В.В.- лейтенантом міліції, який в ігровій формі провів бесіду на тему «Жорстокість та насильство в дитячому середовищі». Учні з уважно слухали розповідь. Зразу ж виникло багато запитань на які Василь Васильович з задоволенням відповідав. Особливо дітей зацікавила професія міліціонера та міліцейські будні. Більшість з хлопців відповіли, що в майбутньому обов’язково стануть міліціонерами – будуть захищати країну від правопорушників.

Сподіваюсь, що зустріч дітям піде на користь і в майбутньому у них ніколи не виникне проблем з правоохоронними органами.

Діденко В.В. - старший вчитель

ЗОШ І-ІІІст.№7 м. Прилуки Чернігівської області

Вкладення:
Скачать этот файл (IMG_5509.JPG)додаток до статті "Як уникнути конфлікту" [фотографії] 3032 Kb
 

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.