Вчительський Журнал он-лайн

 

Удосконалення сенсорного розвитку розумово відсталих учнів підготовчого класу (конспекти ігор).

Друк

Для дітей з розумовою відсталістю характерним є відставання у сенсорному розвитку, проте саме від нього залежать успіхі дитини в навчанні. Низька пізнавальна активність, відсутність інтересу до діяльності та спонтанного розвитку вміння обстежувати предмет, аналізувати його, передбачати майбутній результат дії з ним породжує необхідність створювання спеціально організованих умов щодо удосконалення сенсорного розвитку розумово відсталих дітей. Завдання удосконалення сенсорного розвитку розумово відсталих дітей, які навчаються у підготовчому класі, найбільш ефективно реалізуються у процесі ігрової діяльності. Надані ігри проводяться у позаурочний час. Вони спрямовані на виховання сенсорної культури розумово відсталих учнів в області сприймання форми, величини та кольору. Неоюхідною умовою проведення ігор є особистісно-орієнтований підхід, який передбачає урахування особливостей психофізичного розвитку дитини. Ігри призначені на допомогу педагогам та батькам.

Упорядник: вихователь І категорії КЗ "Запорізький навчально-реабілітаційгий центр-інтернат "Оберіг" ЗОР Руденко Ольга Трофімівна.

Вкладення:
Скачать этот файл (руденко.doc)руденко.doc [ ] 47 Kb
 

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.