Для дітей з розумовою відсталістю характерним є відставання у сенсорному розвитку, проте саме від нього залежать успіхі дитини в навчанні. Низька пізнавальна активність, відсутність інтересу до діяльності та спонтанного розвитку вміння обстежувати предмет, аналізувати його, передбачати майбутній результат дії з ним породжує необхідність створювання спеціально організованих умов щодо удосконалення сенсорного розвитку розумово відсталих дітей. Завдання удосконалення сенсорного розвитку розумово відсталих дітей, які навчаються у підготовчому класі, найбільш ефективно реалізуються у процесі ігрової діяльності. Надані ігри проводяться у позаурочний час. Вони спрямовані на виховання сенсорної культури розумово відсталих учнів в області сприймання форми, величини та кольору. Неоюхідною умовою проведення ігор є особистісно-орієнтований підхід, який передбачає урахування особливостей психофізичного розвитку дитини. Ігри призначені на допомогу педагогам та батькам.
Упорядник: вихователь І категорії КЗ "Запорізький навчально-реабілітаційгий центр-інтернат "Оберіг" ЗОР Руденко Ольга Трофімівна.