Моніторинг в освіті або контроль – це збір, обробка (аналіз) інформації з метою попередження небажаних відхилень від стандартів. Найчастіше об’єктом моніторингу якості шкільної освіти виступають рівень знань, умінь та навичок учнів або як прийнято називати рівень навчальних досягнень учнів; результативність навчально-виховного процесу, моніторинг різноманітних видів діяльності, що забезпечують роботу школи.
В епоху цифрових технологій, на мою думку, найбільш ефективним методом оцінки діяльності також є цифра або число. Тому оцінювати навчально-виховний процес діяльності як учнів так і вчителів об’єктивніше кваліметрично.
Я зупинюсь на двох основних аспектах діяльності директора школи: кваліметричному менеджменті роботи директора по оцінюванню якості уроку як основної форми організації навчально-виховного процесу і атестації педагогічних працівників. Вважаю, що все ж таки основною фігурою у школі є вчитель. Від його бажання працювати, професійних знань, методичної підготовки залежить і якість уроку. А урок – це основа діяльності будь-якої школи.