Учительський Журнал он-лайн

 

Тема: Поняття про швидкість. Задачі на знаходження швидкості руху.

e-mail Друк PDF

Математика

Тема: Поняття про швидкість.

Задачі на знаходження швидкості руху.

Мета: пояснити правило знаходження швидкості руху заданими відстанню і часом руху. Вправляти у виконанні дій над іменованими числами, прищеплювати любов до математики.

Обладнання: тема уроку, позначки V,S,T; таблиці на рух, таблиця «Хто швидше !?» гра,таблиця з задачею, диск із слайдами на рух, фізкультхвилинка (диск), перекидні цифри, абаки, індивідуальні позначки VSt

Хід уроку

  1. I.            Організаційний момент.

Слово вчителя.

-         Пролунав дзвінок. Почався урок

Поверніться обличчям до гостей і посміхніться їм. Усмішка най коротший шлях до взаєморозуміння, симпатії, любові.

Сіли дівчатка – краса нашого класу, сіли хлопчики – мужність і сила нашого класу.

  1. II.            Актуалізація ЗУН.

Слово вчителя.

-         Перед тим як перейти до вивчення нової теми, ми з вами по вправляємося в усному рахунку. Перевіримо вашу математичну кмітливість.

  1. Усний рахунок.

Вчитель показує картки з прикладами, учні за допомогою перекидних цифр показують відповіді.

13*5; 17*4; 26*3; 48*2; 60/5; 72/3; 100/5…

  1. Повторення нумерації багатозначних чисел.

Вчитель називає числа, учні за допогою абаків (учні зробили на  уроці трудового навчання) відтворюють почуте: 517004, 311253, 30560,40007, 400009,90090;

Найменше  шестицифрове число, найбільше шестицифрове число.

  1. Гра «Хто швидше»

Учні, які будуть відповідати, діляться на 2 команди і вирішують приклади біля дошки, які записані на таблиці.

a)    (850 – 210) /8 ; 60*7+280; 640+90-50;  810/9+80; 640-200/4;      х-140=400;

Відповіді: 540,80,170,700,590,680

b)     (470+160)/9; 80*6-70; 910-60-50; 720/8-80; 360+40*2; 400-х=140;

Відповіді: 70,260,410,440,800,10

Учні класу вирішують приклади по варіантах. З’єднують приклади стрілочкою з правильною відповіддю.

  1. Скласти задачу за короткою умовою (таблиця на дошці), вирішити.

Липового цвіту – 30кг

Кропиви – на 5кг500г менше ніж липового цвіту

Ромашки – у 2 рази більше ніж кропиви

Вирішує учень біля дошки з поясненням.

  1. «Мозковий штурм» (Методом «Каруселі»)
  • Назви числа при додаванні
  • Назви числа при відніманні
  • Яке число при відніманні найбільше ?
  • Як знайти від’ємник ?
  • Як називається вираз на віднімання ?
  • Що таке периметр ?
  • Які закони додавання ти знаєш ?
  • В чому полягає суть переставного закону додавання?

 

ІІІ. Фізкультхвилинка

ІV. Мотивація ЗУН

 

  1. Відгадати загадку

Долає шлях за певний час, то змагаючись з будь яким із нас, то вітер обганяючи, то хмарку здоганяючи.

Є вона із кожного із нас, і в машини, літака чи черв’яка,

у ракети, пароплава і в жука?

(Швидкість)

 

  1. Повідомлення теми і мети уроку

-         Сьогодні ми поговоримо про рух

-         Як на вашу думку чи можуть рухатися неживі предмети (вітер, планета навколо сонця, вода, течія)

-         З поняттям швидкості ми зустрічаємося часто: тролейбус рухався повільно,

літак рухався з надзвуковою швидкістю,

друга космічна швидкість,

швидкість променя світла.

-         Перед вами таблиця швидкості різних об’єктів

 

Швидкість у км за годину

Людина – 5

Велосипедист – 15

Тракторист – 30

Вантажний автомобіль – 75

Легковий автомобіль – 120

Потяг – 90

Літак – 450

Ракета – 2500

Катер – 60

 

 

Слово вчителя.

-         Швидкість вимірюють у різних одиницях.

Наприклад: 3м/с;  10м/хв.; 120км/год

-         Щоб вирішити задачу на рух треба користуватися ще такими параметрами, як відстань і час.

2.Перегляд слайдів(пояснення вчителя)

№ 2,4,7,8,9,17,18

3.Первинне закріплення:

- Ми на уроці праці приготували картки. Покажи мені позначку           V – швидкість   t–час    S–відстань

4.Гра «З’єднай картинку із значенням швидкості» (слайд №20)

5.Скласти задачу за слайдом №21

 

V.Закріплення вивченого

1. Вирішення задач на знаходження швидкості.

Замість знаків питання поставити відповіді (вирішення таблиці біля дошки)

VtS

Пішохід                                     ?                  3год           15км

Велосипедист                          ?                 2год            28км

Автомобіль                              ?                  4год           280км

 

VІ. Підсумок

Провести за слайдами №23,24

 

 

 

 

Вкладення:
Скачать этот файл (IMG_3585.JPG)IMG_3585.JPG[ ]817 Kb
 

Пошук

Лічильники

Проверка сайта

Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.

http://teacherjournal.in.ua/

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.