Вчительський Журнал он-лайн

 

ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОГО СУПРОВОДУ ПРОЦЕСУ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕ

Друк

Стаття "Інтерактивні форми організації методичного супроводу вдосконалення професійної компетентності педагога" стане у нагоді тим, хто працює з педагогами. Запропонований матеріал дає можливість опанувати не тільки відомості про інтерактивні форми роботи з педагогічними кадрами, але й практично осмислити теоретичний матеріал, використавши форми роботи у своїй діяльності.

Для керівників, адміністраії навчальних закладів, керівників методичних об'єднань.

Шевченко Лариса Григорівна

 

Вкладення:
Скачать этот файл (Інтерактивні форми роботи.docx)Інтерактивні форми роботи [Запропонований матеріал дає можливість опанувати не тільки відомості про інтерактивні форми роботи з] 144 Kb
Останнє оновлення на Вівторок, 22 жовтня 2013, 13:59  

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.