Вербова Ніна Володимирівна
“Педагогічний аналіз як функція керівника позашкільного навчального закладу”
Педагогічний аналіз – це метод дослідження, що полягає в уявно-практичному розчленуванні цілого на складові частини: оброб-лення інформації, одержаної на заняття, позакласному заході та ін.
На більш високому рівні розуміння, аналіз – вміння передбачати проблемні ситуації, прогнозувати, формувати ці проблеми, ставити завдання.
Аналіз дає можливість прийняти обгрунтоване рішення.
Педагогічний аналіз є могутнім засобом виховання педагогічного колективу. Ніщо так не виховує людей, як справедлива оцінка їх діяльності та поведінки. Вона допомагає побачити свої слабкі сторони і визначити шляхи підвищення професійної майстерності.
Керівник гуртка сьогодні вільний у виборі форм, методів, засобів виховної діяльності. Він має широкі можливості для вияву творчої індивідуальності. Тому важливий результат його педагогічної діяльності – високий рівень вихованості гуртківців, сформованість цілісної та всебічно розвиненої особистості.