Вчительський Журнал он-лайн

 

Інноваційні підходи до формування в учнів стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності

Друк

Педрада "Інноваційні підходи до формування в учнів стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності як важливого фактора формування соціально активної особистості"

Автор Шебаніц Валентина Георгіївна, практичний психолог Новоазовської ЗШ І-ІІІ ступенів №2,Донецької області

Сучасний етап розвитку освіти в Україні характеризується відходом від тоталітарної уніфікації і стандартизації педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчання і виховання.

Однією з головних проблем сучасної школи залишається формування мотивації  учнів до навчально – пізнавальній діяльності є. ЇЇ актуальність обумовлена оновленням змісту навчання, постановою завдань формування у школярів прийомів самостійного набуття знань, пізнавальних інтересів, життєвих компетенцій, активної життєвої позиції, здійснення в єдності ідейно – політичного, трудового, морального виховання учнів, введенням профільного навчання у старших класах.

Вкладення:
Скачать этот файл (буклет.doc)Буклет [ ] 1151 Kb
Скачать этот файл (виступ.docx)Виступ [ ] 35 Kb
Скачать этот файл (Педрада Інноваційні підходи.pdf)Презентація досвіду [ ] 1075 Kb
Останнє оновлення на Понеділок, 22 квітня 2013, 14:57  

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.