Вчительський Журнал он-лайн

 

презентація - педагогічна рада " Школу створює вчитель "

Друк

Педагогічна рада проводиться у формі " методичної  панорами" з використанням різноманітних методів , досвіду роботи колективу. Основні питання, які розкриваються на педагогічній  раді:сутність педагогічної  діяльності , історія виникнення  поняття " вчитель", функції вчителя на сучасному етапі,професійно  важливі та загальнолюдські якості вчителя,  імідж вчителя. Використані  методи сприяють осмисленню вчителями своєї діяльності . Крім того,  до педради подається текстовий матеріал  та деякі  додатки .

Вкладення:
Скачать этот файл (ДОДАТКИ ДО ПЕДРАДИ.docx)ДОДАТКИ ДО ПЕДРАДИ.docx [ ] 51 Kb
Скачать этот файл (Педрада.docx)Педрада.docx [ ] 24 Kb
Скачать этот файл (Презентация до педради.pptx)Презентация до педради.pptx [ ] 1806 Kb
Останнє оновлення на Субота, 23 березня 2013, 21:48  

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.