Учительський Журнал он-лайн

 
Позашкільна освіта

« Домашня аптечка: допомога чи небезпека?!)

e-mail Друк PDF

Підготували та провели

вчитель хімії , вища категорія, старший вчитель Багненко Світлана Вікторівна

вчитель  біології, вища категорія, старший вчитель Тетерюк Людмила Іванівна

Вкладення:
Скачать этот файл (Домашня аптечка.doc)Домашня аптечка.doc[ ]905 Kb
Останнє оновлення на Середа, 04 березня 2015, 15:46
 

Формування національної свідомості засобами театрального мистецтва

e-mail Друк PDF

Керівник Народного художнього колективу театр-студії "БЕМС" Демиденко Світлана Вадимівна

«Формування національної свідомості  засобами театрального мистецтва»

Останнє оновлення на Вівторок, 03 березня 2015, 21:59
 

Самооцінка в професійному розвитку педагога-позашкільника

e-mail Друк PDF

 

Досвіченим стає той педагог, який уміє аналізувати свою працю.

В. Сухомлинський

Значне місце серед чинників, що визначають успішність професійної діяльності педагога-позашкільника є самооцінка, оскільки саме цей фактор деякою мірою відображає здатність людини до самовдосконалення, до усунення недоліків у власній діяльності, у розвитку сильних сторін своєї особистості.

Відомо, що самооцінка є динамічною характеристикою в структурі особистості й має властивість змінюватися під впливом багатьох факторів. У свою чергу вона впливає на успішність професійної діяльності особистості. Самооцінка є своєрідним стрижнем навколо якого зосереджені й інші елементи, що забезпечують ефективність професійної діяльності. Самооцінка – це фундамент, від якості якого залежить те, як людина буде поводитися в різних ситуаціях, як вона буде справлятися зі своїми професійними обов’язками, як буде переживати невдачі й чи зробить із цього висновки, на який результат вона буде спрямована і чи досягне вершин професіоналізму в цілому.

Завищена самооцінка провокує постановку цілей вище реальних можливостей, зневагу необхідною інформацією, зниження суб’єктивної імовірності неуспіху, мінімізацію зусиль для досягнення мети. Різко завищена самооцінка може створити на певному етапі діяльності зону постійних невдач, знижену професійну мотивацію. Наслідок заниженої самооцінки – пасивність, острах відповідальності, заниження суб’єктивної імовірності успіху, що дезорганізує вплив невдач. Результатом неадекватної самооцінки, звичайно, є неповна реалізація можливостей людини в професійній діяльності, в окремих випадках – відмовлення від неї.

Практика свідчить, що важливу роль в успішності професійної діяльності педагога-позашкільника відіграє систематична самооцінка ступеня сформованості професійно важливих якостей. Науковцями виявлено, що існує певний зв’язок між самооцінкою і рівнем розвитку професійно важливих якостей: у міру розвитку цих якостей самооцінка може змінюватися від завищеної до заниженої, і лише при достатньо високому рівні розвитку – наближається до адекватної. Педагоги з низькою самооцінкою більш схильні до самовиправдання у випадках невдачі, а з високою самооцінкою більш впевнені у своїй цінності як професіонали. Завищена самооцінка веде до зниження результатів роботи, до формування комплексу власної винятковості.

Основними засобами самооцінки має бути самоспостереження, самоаналіз, самозвіт, порівняння. Щодо самоаналізу, то його потрібно проводити на основі матеріалів самоспостереження, самозвіту, порівняння. Це може дозволити порівняти те, що людина спостерігає в собі, з тим, що вона бачить в інших людях.

Виділяють такі аспекти самооцінки: операційно-діяльнісний і особистісний.

Перший пов’язаний з оцінюванням себе як суб’єкта діяльності й виражається в оцінці свого професійно-педагогічного рівня (сформованості умінь і навиків) і рівня компетентності (системи знань). Другий аспект виражається в оцінці своїх особистісних якостей у зв’язку з ідеалом образу «Я-професіональний».

У структурі професійної самооцінки доцільно також виділити самооцінку результату й самооцінку потенціалу. Самооцінка результату пов’язана з оцінкою досягнутого й відображає задоволення чи незадоволення досягненнями.

Самооцінка потенціалу пов’язана з оцінкою своїх професійних можливостей і відображає віру в себе та упевненість у своїх силах. Низька самооцінка результату не обов’язково говорить про «комплекс професійної неповноцінності». Навпаки, вона, у поєднанні з високою самооцінкою потенціалу, є фактором професійного саморозвитку. Указане співвідношення лежить в основі позитивної мотивації саморозвитку й корелює із соціальним і професійним успіхом особистості, у тому числі і в педагогічній діяльності.

Отже, виходячи з вище сказаного, можна зробити такі висновки:

− від здатності педагога до самоаналізу й самооцінки діяльності залежить ріст його педагогічної майстерності, ставлення до критики на свою адресу, вимогливість у своїй роботі;

− самооцінка, у загальному розумінні, – це оцінка особистістю самої себе, своїх можливостей, якостей і місця серед інших людей;

− професійно-педагогічна самооцінка як вид та складова загальної самооцінки особистості являє собою оцінку своїх власних практичних і теоретичних знань та вмінь, відповідність їх певному еталону, усвідомлення рівня своїх досягнень серед інших суб’єктів навчального процесу.

 

 

Формування компетентностей особистості учня у процесі роботи у гуртку “Випалювання”

e-mail Друк PDF

Тема, розкрита у роботі, досить актуальна, тому що організація дозвілля учнів шляхом гурткової роботи була, є і буде одним із основних шляхів формування творчих компетентностей учнів.

Робота містить історію виникнення мистецтва пірографії та знайомить читача з основними методами та прийомами оволодіння нею.

Вкладення:
Скачать этот файл (гурток “Випалювання” .docx)гурток “Випалювання” .docx[ ]16370 Kb
 

Позакласний захід до Великодня "Писанка - невмирущий скарб України"

e-mail Друк PDF

Сценарій позакласного заходу до Великодня на тему "Писанка - невмирущий скарб України"

Розробила і провела вчитель трудового навчання Кіровоградського обласного  навчально-виховного комплексу (гімназія-інтернат - школа мистецтв) м. Олександрія Івасенко Анастасія Юріївна.

Вкладення:
Скачать этот файл (писанка.doc)Писанка[Сценарій позакласного заходу до Великодня]277 Kb
Останнє оновлення на П'ятниця, 27 лютого 2015, 16:16
 


Сторінка 3 з 40

Пошук

Лічильники

Проверка сайта

Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.

http://teacherjournal.in.ua/

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.