Учительський Журнал он-лайн

 
Портфоліо

Портфоліо вчителя математики і фізики Барабанової І.В.

e-mail Друк PDF

З досвіду роботи вчителя на тему: "Застосування інформаційних технологій в практику навчально-виховного процесу, як один з шляхів забезпечення творчої самореалізації креативно мислячої особистості"

Барабанова Ірина Валентинівна, вчитель математики і фізики Миролюбівської СЗШ Синельниківського району Дніпропетровської області

 

Портфоліо вчителя української мови та літератури

e-mail Друк PDF

Пропоную Вашій увазі зразок оформлення портфоліо вчителя української мови та літератури

 

Автор: Сидоренко Любов Олексіївна, вчитель - методист, учитель української мови та літератури школи І - ІІІ ступенів № 259 м. Києва

Вкладення:
Скачать этот файл (Моє портфоліо !!!.ppt)Моє портфоліо !!!.ppt[ ]14668 Kb
 

Презентація досвіду роботи вчителя хімії Корчевської Олени Ярославівни

e-mail Друк PDF

Опис досвіду переможця районного етапу Всеукраїнського конкурсу " Вчитель року- 2015"                                в номінації " Хімія"

Особливості сьогодення вимагають від сучасної школи формування особистості високоосвіченої,

суспільно-активної, творчої, яка використовує знання, як життєвий інструмент, приймає нестандартні

рішення, вміє критично мислити, пропонує нові ідеї розв’язання старих проблем, володіє

комунікативними здібностями, впевнено почувається у сучасному житті.

Сучасний педагог повинен уміти сам і навчити учнів:

● творчо засвоювати знання і застосовувати їх у конкретних навчальних і життєвих ситуаціях;

Тому, я вже декілька років працюю над проблемою :

« Розвиток творчих здібностей учнів на уроках хімії з використанням інтерактивних технологій».

Моя навчально – виховна діяльність полягає в тому, щоб учні на уроках спілкувалися, думали й творили,

а саме навчання було радісним процесом самопізнання й саморозвитку. У своїй практичній

діяльності,постійно досліджую, шукаю відповіді на запитання: Яким має бути урок, як його провести,

організувати, щоб отримати максимальну віддачу, як домогтись якісних знань та вмінь, використовувати

їх у повсякденному житті .

Перед собою я ставлю мету-розкрити значення використання інтерактивних методів у розвитку творчих

здібностей учнів на уроках хімії.

Актуальність досвіду,його практична значимість.

Актуальність даної проблеми визначається змінами, що відбуваються в умовах реформування середньої

освіти. Сьогодні школа повинна підготувати учня обізнаного ,який має не тільки  знання, але і вміє творчо

використовувати їх у житті. Тому актуальною постає проблема пошуку нових, нестандартних форм,

способів і прийомів навчання,які  спрямовані на розвиток творчих здібностей учнів.

Основні завдання досвіду.

1.Перенести акценти зі знань і вмінь на формування компетентностей учня, які б відповідали потребам сьогодення.

2.Виявити можливості інтерактивних методів у формуванні творчого мислення під час викладання хімії.

3.Обґрунтувати та експериментально підтвердити ефективність використання інтерактивних методів навчання  як складових процесу формування всебічно розвиненої  учня.

4. Розвинути в дитині те творче зерно, яке в кожному закладене природою.

Провідна ідея досвіду.

1.Створення умов для виявлення потенційних можливостей гімназистів, розвиток інтересу до хімії, прагнення до творчості.

2.Ефективне використання інтерактивних методів навчання в системі роботи вчителя хімії.

3.Глибоке засвоєння навчального матеріалу.Формування умінь і навичок  практичного характеру .

Новизна досвіду.

1.Переосмислення змісту та розробка нових підходів до вивчення хімії  із застосуванням активних методів навчання.

2.Формування та розвиток умінь до активної пізнавальної діяльності гімназистів.

3.Пошукова діяльність учнів-участь у МАН, створення презентацій,творчих завдань,робота над проектами.

Мої напрацювання  базуються на конкретних наукових і практичних досягненнях досвіду відомих

педагогів Н. В. Кічук, С. О. Сисоєвої, які вважають, що творча особистість учня залежить від

інтелектуальної активністі вчителя. Сьогодні пропагується технологія інтерактивного навчання

О. І. Пометун, Дж. Шермана, Г.Фріца, С.Ренегара, Дж. Фредеріка, М.Сілбермана.

Я вважаю, що реалізація інноваційного підходу до навчання учнів дозволяє підняти на якісно новий

рівень педагогічний процес, підвищити рівень навчальних досягнень, забезпечити психолого- емоційну

комфортність і подальшу соціальну адаптованість школярів.

Вкладення:
Скачать этот файл (Опис досвіду.pptx)Презентація досвіду роботи вчителя хімії Корчевської О.Я.[Матеріали з досвіду роботи]3811 Kb
 

Портфоліо вчителя початкових класів

e-mail Друк PDF

Портфоліо вчителя початкових класів.  Коток Руслана Степанівна

 

Портфоліо учасника районного конкурсу молодих вчителів .

e-mail Друк PDF

У портфоліо представлено матеріали навчально-виховної діяльності молодого вчителя,особисті мотиви вибору професії.

Вкладення:
Скачать этот файл (Портфоліо обдула конкурс.pptx)Портфоліо учасника районного конкурсу молодих вчителів.[У портфоліо розміщено матеріали навчально-виховної та методичної діяльності молодого вчителя.]3961 Kb
 


Сторінка 2 з 50

Пошук

Лічильники

Проверка сайта

Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.

http://teacherjournal.in.ua/

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.