Учительський Журнал он-лайн

 
Інтернет-урок

Урок інформатики в 10 класі.Створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайдах

e-mail Друк PDF


Кваша Наталія Вікторівна
. Вчитель інформатики  Мартоніської    загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новомиргородського району Кіровоградської області.

Конспект уроку  інформатики в 10 класі

Тема: Створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайдах презентації.

Мета:

-         навчальна: ознайомити учнів з порядком створення текстових написів та вставлення графічних зображень на слайдах презентації;

-         розвиваюча: розвивати логічне мислення (під час складання алгоритму створення презентації), уважність, творчу уяву, зорово-моторну координацію та образне мислення (під час візуального оформлення проекту);

-         виховна: виховувати інтерес до предмета засобами практичного втілення прийомів роботи із сучасними технологіями; акуратність та уважність під час створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайди презентації; навички самостійності та самоаналізу під час роботи з електронними засобами обробки інформації.

Обладнання: програма Power Point, картки з інструкціями до практичної частини уроку,  комп'ютерна програма   Test-W2 для тестування учнів.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

  1. I. Організаційний момент.
  2. II. Актуалізація опорних знань.

 

-         За допомогою якої програми в школі ми створюємо презентацію  (Power Point);до якого пакету програм вона відноситься (пакет Microsoft Office)

-         Встановити відповідність між файлом презентації та розширенням :

 

 

Тип файлу (Вид збереження презентації)

 

 

 

розширення

А

Звичайна презентація Power Point

1

.htm

Б

Презентація, яка завжди буде відкриватися в режимі показу слайдів

2

.ppt

В

Слайди у вигляді малюнка для використання на Web –сторінках

3

.pot

Г

Презентації у вигляді шаблона

4

.jpg

Д

Презнтації для перегляду у Web - оглядачі

5

 


6

 

.pps

 


.prz

 

 

 

-         Де можна застосовувати презентації?

(унаочнення матеріалу; управління навчально-пізнавальною діяльністю; сфери бізнесу; рекламування товарів, послуг; створення фотоальбомів тощо.

- Повторення правил техніки безпеки.

Вчитель зачитує твердження. Учні мають встановити його істинність чи хибність. Якщо воно хибне то учні пояснюють, як треба робити правильно.

  1. Відстань від очей до екрана має бути 10-20 см ( твердження хибне.)
  2. Не можна заходити й перебувати у комп’ютерному класі без вчителя (твердження істинне)
  3. Можна торкатися задньої панелі монітора та системного блоку .( твердження хибне)
  4. Клавіатуру можна покласти на коліна. (твердження хибне)
  5. Не можна чіпати дроти та самостійно від'єднувати чи приєднувати зовнішні пристрої до комп’ютера (твердження правильне)
  6. Можна торкатися пальцем екрану та починати роботу без вказівки викладача(твердження хибне)
  7. Сядь зручно: спину тримай рівно, ноги постав на підлогу.( твердження правильне)
  8. При виявленні неполадок в роботі  комп’ютера треба негайно його самому відремонтувати.( твердження хибне)

-         Перевірка домашнього завдання: Відкрити програму Test-W2 та пройти тест «Комп'ютерні презентації». Повідомити оцінку вчителеві та записати її на дошці біля свого прізвища.

III. Вивчення нового матеріалу.

1. Мотивація навчальної діяльності.

Для того , щоб  десь застосувати презентацію її потрібно вміти створити, тобто потрібно вміти створювати слайди і розміщувати на них текстові написи, графічні зображення : малюнки, авто фігури, діаграми і таке інше.

Ви вже впевнились в тому, що структура вікна Power Point дуже схожа на структуру вікна Word: панелі інструментів «Стандартная» і «Форматирование», панель «Рисование». Більш того, багато дій, які ми виконували у текстовому редакторі аналогічно виконуються й в Power Point. В цьому ми з вами сьогодні переконаємося.

  1. 2. Оголошення теми і мети уроку.
  2. 3. Пояснення нового матеріалу.

Структура слайда

Створюємо невеликий конспект нового матеріалу.

Основне при створенні презентації:

  1. Створення слайду: Вставка – Створити слайд;
  2. Фон (Оформлення) слайду: Формат – Оформлення слайду( Можна вибрати кольорову схему);
  3. Розмітка слайду: Формат – Розмітка слайду;

В залежності від того, яку розмітку ви оберете відбувається вставка текстів та графіки.

Для пустого слайду:

  1. Заголовок слайду (Вставка – Малюнок – Об'єкт WordArt)
  2. Текстовий напис: Вставка-Напис
  3. Графічний об'єкт: Вставка-малюнок (таблиця, діаграма, автофігури)

Для слайду з розміткою всі дії  вибираються на слайді.

 

Кожен слайд Power Point складається з трьох основних шарів:

1)    Шар оформлення (рівень основи слайда) визначає фонове графічне зображення, кольорову схему слайда, шрифти тексту і розташування елементів на слайдах. Шар оформлення єдиний для всіх слайдів презентації.

2)    Шар розмітки визначається типом слайда, що створюється (заголовок, маркований список, діаграма, таблиця або пустий слайд). Розмітка визначає розташування різних елементів на слайдах.

3)    Шар слайда призначається для розміщення вмісту слайда. Зміст кожного слайда унікальний, тому текст або графічне зображення, яке включене до слайда, з’являється тільки в цьому шарі.

Створення фону слайда

Для створення першого шару можна використати шаблон оформлення слайда (Формат – Оформление слайда) або створити фон за вподобанням (Формат – Фон).

Форматуючи слайд, можна змінити кольорову гаму оформлення слайда. Щоб змінити кольорову гаму оформлення слайда, необхідно виконати такі дії: Формат – Цветовая схема слайда. Далі вибрати стандартну чи спеціальну схему.

При оформленні фону можна вибрати інші кольори (Формат – Фон – Другие цвета – вибрати потрібний колір з Обычные або Спектр. Якщо вибрати Способы заливки, то на екрані з'явиться діалогове вікно Способы заливки, де можна вибрати різні типии заливки фону (Градиентная, Текстура, Узор або Рисунок).

Вибравши для оформлення фону або спосіб заливки, необхідно вказати: цей вибір стосується одного слайда чи всіх слайдів презентації. Для цього у діалоговому вікні Фон вибрати Применить або Применить ко всем.

Створення нового слайда, розмітка слайда

Ви вже звернули увагу, що розмітку слайда можна створити різну: титульний слайд, тільки заголовок, заголовок і текст, заголовок і текст у дві колонки, пустий слайд, слайд із об’єктом, слайд із заголовоком і об’єктом тощо. Тобто кожен слайд може мати свою структуру.

Для того, щоб змінити другий шар слайда, необхідно викликати меню Формат – Разметка слайда – вибрати необхідну розмітку слайда.

Створити новий слайд можна декількома способами:

1)    Вставка – Создать слайд;

2)    вибрати на панелі інструментів «Форматирование»  «Создать слайд»;

3)    натиснути комбінацію клавіш Ctrl+M.

Створення текстових написів

Для зміни третього шару можна використати відомі нам прийоми створення, редагування і форматування тексту і написів.

На титульну сторінку можна вставити текст WordArt. Давайте згадаємо, як це ми робили у текстовому редакторі? (Вставка – Рисунок – Объект WordArt або на панелі інструментів Рисование вибрати кнопку Добавить объект WordArt; у вікні Коллекция WordArt вибрати необхідний стиль тексту, ввести необхідний текст; за бажанням можна змінити тип, розмір та накреслення шрифту). Отже, у Power Point вставити текст WordArt вам буде не важко, адже всі дії аналогічні.

Встановити текст можна так: Вставка – Надпись або на панелі інструментів Рисование вибрати кнопку Надпись – вибрати місце розміщення тексту на сладі і ввести текст.

Щоб відформатувати текст, необхідно його виділити – Формат – Шрифт – вибрати параметри форматування. За потреби можна змінити тип, накреслення, розмір, колір тексту й установити ефекти (Подчеркивание, Тень, рельеф, Верхний, Нижний индекс)

Вставлення графічних зображень

Ми вже зазначили, що до третього шару входять не тільки написи, а й графічне зображення. Щоб презентація була більш привабливою, бажано розмістити на слайдах малюнки.

Графічні об’єкти Power Point не відрізняються від малюнків і автофігур Word.  Давайте згадаємо, як ми це робили?

-         Щоб вставити малюнок: Вставка – Рисунок – вибрати один із варіантів Картинки…, Из файла… , Со сканера или камеры… – розташувати малюнок у потрібному місці слайда – змінити розміри малюнка до необхідних.

-         Користуючись інструментами малювання (панель Рисование), вставлені малюнки можна редагувати або створювати власні, так звані геометричні примітиви.

-         В автофігури можна вставляти текст: клацнути на фігурі правою кнопкою миші – у контексному меню вибрати Добавить текстовую строку – ввести текст – зняти виділення фігури

-         Із декількох автофігур можна скласти малюнок. Але щоб малюнок був єдиним цілим автофігури треба об’єднати (згрупувати): виділити автофігури, притиснувши клавішу Shift – права кнопка миші – Группировка – Группировать

Під час створення презентацій бажано врахувати вимоги до змісту презентації.
ДОДАТКОВІ  ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ПРЕЗЕНТАЦІЇ


• Кожен слайд має відображати одну думку.
• Текст має складатися з коротких слів та простих речень.
• Рядок має містити 6—8 слів.
• Всього на слайді має бути 6—8 рядків.
• Загальна кількість слів не повинна перевищувати 50.
• Дієслова мають бути в одній часовій формі.
• Заголовки мають привертати увагу аудиторії та узагальнювати основні положення слайду.
• У заголовках мають бути і великі, і малі літери.
• Слайди мають бути не надто яскравими – зайві прикраси лише створюють бар'єр на шляху ефективної передачі інформації.
• Кількість блоків інформації під час відображення статистичних даних на одному слайді має бути не більше чотирьох.
• Підписи до ілюстрації розміщуються під нею, а не над нею.
Усі слайди презентації мають бути витримані в одному стилі.

 

  1. IV. Практична частина уроку

Переходимо до закріплення матеріалу практично

Роздаються картки з завданнями до роботи за комп'ютером

Інструкція до навчальної практичної роботи.

1)    Ввімкнути комп'ютер. Записати час початку роботи за ним у журналі обліку робочого часу.

2)    Відкрити папку з практичними роботами 10 клас . Створити у ній пусту презентацію під назвою «Збережи себе сам!»

3)    У презентації створити чотири слайди з фоном «Клен» з кольоровою схемою світло-жовтого кольору.

4)    Перший з макетом «титульний». Вести назву презентації та її автора. Назва презентації: Збережи себе сам!. Автор: учень 10 класу...

5)    Другий слайд з макетом «пустий слайд». Вставити заголовок, малюнок і текст самостійно (Заголовок: Пожежна служба-101; текст: Не залишайте без нагляду ввімкнені електроприбори; малюнок: електропраска

6)    Третій слайд з макетом «Заголовок, текст і об'єкт». Заголовок:Служби порятунку ; Текст: Ці номери телефонів потрібно знати ; об'єкт: таблиця (2 стовбці 4 рядки.В першому стовбці номери телефонів 101, 102,103,104. В другому стовбці  назви відповідних служб: пожежна служба, міліція, швидка допомога, служба газу.)

7)    Четвертий слайд з макетом «Заголовок і об'єкт». Заголовок : Діаграма кількості врятованих людей службами порятунку за минулі три роки; об'єкт : діаграма. В області діаграми ввести такі значення:


2010 рік

80%

2011 рік

85%

2012 рік

93%

 

8)    Закрийте всі вікна. Вимкніть комп'ютер. Запишіть час закінчення роботи за комп'ютером

 

  1. V. Підсумок уроку.Оцінювання за урок здійснюється у вигляді середнього арифметичного за тести та за роботу під час уроку. Оцінки виставляються на дошці напроти прізвищ дітей.Кожен учень отримує оцінку.

Приклад таблиці оцінювання:

Прізвище, ім’я

Оцінка за тести

Оцінка за практичну частину уроку

Оцінка за урок

Радул Ольга

9

11

10

  1. VI. Домашнє завдання.

1)    Повторити п.2.3. Виконати №2.

2)    Підібрати музичний супровід до створеної презентації.

 

Завантажити даний урок разом з комп'ютерною програмою   Test-W2 для тестування учнів можна у нижче поданому архіві.

Останнє оновлення на Середа, 09 квітня 2014, 17:59
 

Урок інформатики в 10 класі.Створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайдах

e-mail Друк PDF

Відеозапис уроку  №3 з теми "Комп'ютерні презентації". Комбінований урок , який включає в себе комп'ютерне тестування ( для перевірки домашнього завдання), вправи на відповідність, пояснення нового матеріалу, інструкцію до практичної частини уроку, таблицю оцінювання учнів.

Ось посилання на відеозапис уроку:  https://www.youtube.com/watch?v=-Ey4aK6zbm0&feature=youtu.be

Кваша Наталія Вікторівна.

Останнє оновлення на Середа, 09 квітня 2014, 17:07
 

діалог у 8 кл.

e-mail Друк PDF

УРОК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У 8 КЛАСІ НА ТЕМУ: “СКЛАДАННЯ ДІАЛОГУ” Наталія БІЛЯНСЬКА, вчитель Білокуракинської ЗОШ І-ІІІ ст. №1, Луганської обл., учитель вищої категорії, учитель-методист, відмінник освіти Тема: Складання діалогу Мета. За допомогою інформаційно-комп’ютерних технологій закріпити навички вживання розділових знаків у реченнях, ускладнених звертаннями, вставними словами, правильного вживання звертань і вставних конструкцій у мовленні школярів; формувати навички усного монологічного і діалогічного мовлення відповідно до запропонованої мовленнєвої ситуації спілкування, пов’язаної з життєвим досвідом учнів, з особистими враженнями; розвивати аналітичне творче мислення і вміння осмислити тему, активізувати творче мислення; поглибити почуття любові та поваги до Т. Г. Шевченка. Тип уроку: урок зв’язного мовлення. Обладнання: портрет Шевченка, фото пам’ятника Т.Г.Шевченку, роздавальний матеріал; мікрофон, комп’ютери, Інтернет. Епіграф: Який же смертний похвалитись може: А я Шевченка вивчив до кінця? В. Симоненко ПЕРЕБІГ УРОКУ І. О р г а н і з а ц і й н а ч а с т и н а з емоційно-чуттєвою установкою – учні повторюють афірмацію: «Я бажаю всім добра, я бажаю всім удачі». ІІ. П о в і д о м л е н н я т е м и, м е т и і з а в д а н н я у р о к у. Запис дати, теми та епіграфа у зошитах. ІІІ. М о т и в а ц і я н а в ч а л ь н о ї д і я л ь н о с т і: 1. Інтелектуальна розминка: – Зміст успіху залежить від цілі, яку ставить людина. Як уявляє свій успіх садівник? Продавець? Актор? Учитель? Які цілі ставить перед собою учень, коли іде в школу? 2. Вступне слово вчителя – Життя людини – це спілкування, і насамперед завдяки мовленню ми переймаємо знання, вміння своїх сучасників, засвоюємо досвід попередніх поколінь. Мова є також засобом інтелектуального й естетичного пізнання світу, засобом порозуміння. (Далі вчитель пояснює форми роботи під час уроку, об’єднує учнів у групи №1, №2, №3, №4 для роботи за комп’ютерами). – Ось зверніть увагу на епіграф уроку, ці прекрасні слова В.Симоненка. Всі форми роботи на уроці ми пов’яжемо з творчістю видатного сина України – Т. Г.Шевченка. Ім’я цього талановитого поета, прозаїка, драматурга, художника відоме в усьому світі. А ми горді тим, що саме на нашій українській землі зріс геній світової культури. ІV. Р о з в и т о к з в’ я з н о г о м о в л е н н я 1. Актуалізація опорних знань. “Мозковий штурм”: • Що таке діалог? • Що спільного і відмінного мають монолог? діалог? полілог? • Із чого складається діалог? • Які структурні ознаки властиві діалогу? • Що треба взяти до уваги перед тим, як вступити у спілкування? • Чи володієте ви мовленнєвим етикетом? (Ви толерантна людина?) • Що таке толерантність? • Які ознаки властиві толерантній людині? V. Ф о р м у в а н н я у м і н ь і н а в и ч о к 1. Робота за комп’ютером: – Повторимо основні правила спілкування та взаємовідносин між людьми. Відкриваємо папку «Урок української мови», шукаємо файл «Розвиток мовлення». Групи №№ 1 і 2 працюють над матеріалом «Основні правила спілкування» та «Основні правила етикету», гр. №№ 3 і 4 в папці «Елементи практичної риторики ” – над матеріалом «Як викликати прихильність» та «12 способів переконувати». 2. Робота в групах за комп’ютером: 1. Найти і повторити правила про вставні слова і звертання; розповісти стисло про звертання і вставні слова; 2. Перевірка домашнього завдання – навести приклади із звертаннями та вставними словами із творів Т.Г.Шевченка. 3. Аналітичне дослідження. Підібрати і записати слова, словосполучення, які б виражали різні ситуативні норми: Робота групи №1 над завданням «Як висловити згоду?» 1. Це не викликає сумніву (заперечень). 2. Я готовий із цим погодитись. 3. Мені близькі ці думки. 4. Я поділяю твою думку. 5. Я теж хотів про це сказати. 6. Моя думка (позиція) цілком збігається. 7. Ніхто не заперечує. Робота групи №2 над завданням «Як висловити незгоду?» 1. Мені так не здається. 2. Я думаю по-іншому (навпаки). 3. Я дотримуюсь іншої думки. 4. У мене інша точка зору. 5. Я дозволю собі не погодитись з вами. 6. На жаль, у мене протилежна точка зору. 7. Я змушений висловити свою незгоду. Робота групи №3 над завданням «Як чинить ввічлива людина?» 1. Виявляє готовність вислухати думки інших людей. 2. Поважає людську гідність. 3. Поважає права інших. 4. Сприймає іншого таким, як він є. 5. Здатна поставити себе на місце іншого. 6. Не перебиває співрозмовника. Робота групи №4 над завданням «Словникова робота». Знайти у глосарії комп’ютера значення слів «толерантна людина», «мовленнєвий етикет». Виступи представників груп. Оцінювання. VІ. В і д т в о р е н н я та к о р и г у в а н н я з н а н ь 1. “Мозковий штурм ” • Доведіть, що дотримання правил мовного етикету в діалозі – обов’язкова умова спілкування. • Чи всі грані своєї особистості ви відкриваєте іншим? • Яким чином ви проявляєте себе у спілкуванні? 2. Конкурс “Словограй” (Поставити у кличному відмінку слова, названі вчителем, потім своє ім’я, ім’я своїх учителів, класного керівника, директора. Звертається увага на культуру мовлення, форму ввічливого звертання до старших на “Ви”). 3. “Чарівна скринька ”. (Учні витягують із скриньки надруковані на аркушах вставні слова, називають їх розряд за значенням – радість, жаль, ввічливість, упевненість тощо). VІІ. Фізкультпауза VІІІ. У з а г а л ь н е н н я т а с и с т е м а т и з а ц і я з н а н ь 1.Створення ситуації “Чи комунікабельна ви людина?” (Робота в парах). Скласти діалог за рівнем навчальних досягнень на одну із запропонованих ситуацій, використовуючи звертання, вставні слова: 1. Уявний діалог-інтерв’ю з Кобзарем ( 2 учні – високий рівень). 2. Діалог між мешканцем нашого селища і гостем із Києва, який цікавиться місцевим пам’ятником Т.Г.Шевченку (достатній рівень). 3. Уявити ситуацію, що ви шукаєте додатковий матеріал про Шевченка в шкільній бібліотеці ( 2 учні – середній рівень). 4. Скласти діалог, описуючи автопортрет Т. Шевченка (1 учень – високий рівень). 5. Знайти додатковий матеріал в Інтернеті на сайті www.kobzar.info. Поділитися враженнями про святкування в державі Шевченківських днів, відомостями про лауреатів Шевченківської премії. 2.Учні озвучують складені ними діалоги. 3.Аналіз діалогів та виставлення оцінок за роботу на уроці. 4. Учні презентують відеоматеріал з Інтернету. ІХ. П і д с у м о к у р о к у. Р е ф л е к с і я • Порівняти отримані результати - з очікуваним (що відбулося?) - що нового дізналися? - де я використаю отримані знання? - які нові слова почули? (чому це відбулося?) - планування дій (що робити далі?) Х. Д о м а ш н є з а в д а н н я І рівень – складіть діалог “Не бійтесь заглядати у словник ”. ІІ рівень – складіть твір-мініатюру “Чому Шевченка називають Кобзарем?” ІІІ рівень – складіть розповідь “Культура діалогу ”.

Вкладення:
Скачать этот файл (Діалог 8кл.doc)Діалог 8кл.doc[ ]51 Kb
 

УРОК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У 8 КЛАСІ НА ТЕМУ: “СКЛАДАННЯ ДІАЛОГУ” Наталія БІЛЯНСЬКА, вчитель Білокуракин

e-mail Друк PDF

У даній методичній розробці популяризуються ідеї особистісно зорієнтованого навчання з метою розширення кола його прихильників. В учнів формуються навички монологічного і діалогічного мовлення відповідно до запропонованої мовленнєвої ситуації.

Цікава форма роботи у 8 класі із одночасною роботою в мережі Інтернет,  якщо є для цього необхідні ресурси.

Вкладення:
Скачать этот файл (Діалог 8кл.doc)Діалог 8кл.doc[ ]51 Kb
 

Суперечливі тенденції в розвитку української культури та науки (сер. 60-х – сер 80-х рр. ХХ ст.)

e-mail Друк PDF

 

Дана праця формує національну свідомість, повагу до подій минулого, особисте ставлення до суперечливих моментів української історії. Відеофільм стане у пригоді вчителям та учням, усім, хто цікавиться проблемними питаннями української історії. Матеріал рекомендовано використовувати у 11 кл. на уроці історії України, а також у виховній роботі.Оцінено внесок відомих діячів у розвиток культурного та наукового процесу.

http://www.yotube.com/watch?V=JDxJu27t_as

Лишевський Вячеслав Миколайович

 

Останнє оновлення на Вівторок, 08 квітня 2014, 09:19
 

Конспект уроку природознавства на тему "Охорона тварин"

e-mail Друк PDF

Богдан Тетяна Йосипівна, вчитель початкових класів КЗ "Михайлівська ЗОШ І-ІІ ступенів"

Михайлівської районної ради

Запорізької області

Тема. Охорона тварин.

Урок природознавства з використанням ІКТ (мультимедійний супровід - слайдова презентація) для 1 класу за навчальною програмою 2012 р.

Джерело: Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак "Природознавство, 1 клас", - К.: "Генеза", 2012.

Дитяча енциклопедія "Я пізнаю світ", 2009.

 

Конспект уроку природознавства на тему "Охорона тварин"

e-mail Друк PDF

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} Богдан Тетяна Йосипівна, учитель початкових класів КЗ «Михайлівська ЗОШ І-ІІ ступенів» Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE

Михайлівської районної ради Запорізької області


Тема. Охорона тварин.

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} Урок природознавства з використанням ІКТ (мультимедійна презентація)для 1 класу за навчальною програмою 2012 р.

 


Сторінка 3 з 6

Пошук

Лічильники

Проверка сайта

Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.

http://teacherjournal.in.ua/

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.