Вчительський Журнал он-лайн

 

Розробка уроку з теми Суміжні кути. 7 клас

Друк

Курочкіна Олена Віталіївна - вчитель інформатики та математики, вчитель вищої категорії Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №69, Дніпропетровської області

Мета:

  • домогтися засвоєння учнями означення суміжні кути
  • навчити учнів будувати суміжні кути, довести теорему і наслідки з неї, розглянути різні види кутів;
  • вдосконалювати навички розв’язування задач про суміжні кути
  • розвивати творчу активність учнів, створювати умови для вияву ініціативи учнів під час вибору завдань, формувати навички логічного мислення, вміння аналізувати і робити висновки;
  • виховувати прагнення до самовдосконалення, задоволення пізнавальних потреб.

Вкладення:
Скачать этот файл (Суміжні кути.docx)Суміжні кути.docx [розробка уроку] 50 Kb
Скачать этот файл (Суміжні кути.pptx)Суміжні кути.pptx [презентація] 165 Kb
 

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.