Учительський Журнал он-лайн

 

Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, що містять відношення «на … біл

e-mail Друк PDF

Арнаут Галина Михайлівна

Урок математики, 2 клас, "Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, що містять відношення «на … більше» ( «на … менше»)".

 

Мета: продовжити навчати учнів додавати двоцифрові числа без переходу через десяток; ознайомити з новим типом задач, які містять відношення «на … більше», «на … менше»; формувати уявлення про довжину і ширину прямокутника. Сприяти розвитку логічного мислення, увазі, пам’яті, вмінню аналізувати, робити висновки.

Сприяти вихованню товариськості, бажанню вчитися, працелюбності.

До уроку була використана презентація, яка дозволила урізноманітнити урок математики.

 

Останнє оновлення на Вівторок, 10 січня 2012, 17:19  

Пошук

Лічильники

Проверка сайта

Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.

http://teacherjournal.in.ua/

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.