Жуковець Заріна Леонідівна.
Тема. Дієслово. Тренувальні вправи (дієслівні форми, вид, час)
Презентацію можна використати для закріплення вивченого матеріалу, щоб повправлятися у вмінні відрізняти дієслівні форми, утворювати видові пари, визначати час дієслів та особу або рід. Завдання носять проблемно-пошуковий характер, що дає можливість розвивати пізнавальну активність дітей, їх творчий потенціал. Урок умовно можна поділити на дві частини:проблемно-пошукові завдання та завдання творчого характеру. Прийоми і методи,використанні на уроці,сприяють розвитку творчого мислення, формують мовленнєву компетентність. Форма проведення залежить від індивідуальних можливостей школярів та рівня їх засвоєння матеріалу (індивідуальна, групова, колективна, фронтальна). Лінгвістична робота над текстом-це підсумок, і тому мусить бути самостійною. На мій погляд,доцільним є завдання на повторення.
Яскраво прослідковується соціокультурна лінія. Обов`язковим має бути коментар учителя.