Учительський Журнал он-лайн

 

Урок з природознавства в 5 класі Тема: Чисті речовини і суміші

e-mail Друк PDF

Концепція використання дидактичних технологій, певних форм і методів роботи на уроці природознавства в 5 класі Тема: Чисті речовини і суміші

Тип уроку: межпредметно інтегрований, комбінований урок з елементами експерименту.

1. Для організації класу застосована інтерактивна вправа „Мікрофон” з метою виявлення мотивів навчальної діяльності учнів, утворення доброзичливої психологічної атмосфери і робочого настрою, а також закріплення практичних навичок висловлювання учнями власної думки.

2. З метою перевірки знань, вмінь, навичок використовується прийом – розумова розминка, яка дає змогу вчителю миттєво оцінити підготовку класу та налаштувати дітей на розумову діяльність. Альтернативно - візуальний тест, який учні виконують, працюючи на комп’ютері в програмі Віртуальна хімічна лабораторія , дає можливість учителю швидко перевірити знання.

3. Актуалізація знань проводиться з опорою на життєвий досвід учнів з застосуванням елементів демонстрації та бесіди. Це активізує сприйняття учнів та розвиває мислення.

4. Повідомлення теми уроку та задач уроку проводиться за допомогою слайда на екрані монітора, виконаного в програмі Microsoft Office Power Point, що допомагає учням візуально сприймати завдання уроку.

5. Мотивація навчальної діяльності проводиться з метою зацікавити учнів, спонукати до вивчення теми, націлювання на самоосвіту; чітко поставити перед учнями задачі уроку, що б вони знали чого повинні досягти, виконуючи завдання. Використовується прийом А. Гіна „Зацікав!”

6. В процесі вивчення нового матеріалу застосовуються різноманітні методи: вербальні, репродуктивні, інтерактивні. Проводяться індивідуальні і колективні форми роботи. Використовуються такі педагогічні прийоми, як демонстрація дослідів, групова робота «Знайди ознаки», проблемне питання (обговорення за допомогою дидактичного прийому «Мікрофон»), бесіда з елементами експерименту, «своя гіпотеза». 7. Фізкультпауза проводиться з метою зняття втоми і отримання позитивних емоцій.

8. Закріплення нових знань проводиться в вигляді самостійній роботи учнів. Учні працюють на «Сторінці блокнота дослідника», яка готується учителем загодя, друкується на комп’ютері в програмі Microsoft Office Word. Цій репродуктивно – демонстративний прийом застосовується з метою сприйняття і запам’ятовування визначень як аудіалами так і візуалами та дозволяє економити час уроку

9. Узагальнення і систематизація знань має за мету практичне застосування отриманих на уроці знань - практична робота з елементами дослідницької діяльності, дидактична гра «Знайди зайве», проводиться за допомогою слайдів на екрані монітора, виконаних в програмі Microsoft Office Power Point.

10. Підсумки уроку дозволяють учителю оцінити роботу учнів на уроці. Інтерактивна вправа „Групове інтерв’ю” розвиває в учнів вміння висловлювати власну думку, допомагає учителю аналізувати свою роботу на уроці і робити певні висновки

11. Диференційоване домашнє завдання дає учням свободу вибору, спонукає до самоосвіти

 

Пошук

Лічильники

Проверка сайта

Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.

http://teacherjournal.in.ua/

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.