Учительський Журнал он-лайн

 

Вища нервова діяльність людини Урок з біології в 9 класі

e-mail Друк PDF

Концепція використання дидактичних технологій, певних форм і методів роботи на уроці біології в 9 класі

Тема: „Вища нервова діяльність людини”

1. Для організації класу застосована інтерактивна вправа „Групове інтерв’ю” з метою виявлення мотивів навчальної діяльності учнів, утворення доброзичливої психологічної атмосфери і робочого настрою, а також закріплення практичних навичок висловлювання учнями власної думки.

2. Мотивація навчальної діяльності проводиться з метою зацікавити учнів, спонукати до вивчення теми, націлювання на самоосвіту; чітко поставити перед учнями задачі уроку, що б вони знали чого повинні досягти, виконуючи завдання. Використовується педагогічна технологія А. Гіна „Здивуй!”

3. На етапі актуалізація опорних знань проводиться групова самостійна робота учнів, з застосуванням педагогічної технології „Рівний – рівному”, з метою досягнення високого КПД, коли один учень навчає іншого

4.В процесі вивчення нового матеріалу застосовуються різноманітні методи: вербальні, репродуктивні, інтерактивні. Проводяться індивідуальні і колективні форми роботи. Використовуються такі педагогічні прийоми, як робота з термінологічним словничком (цій прийом застосовується для візуального сприйняття термінів та включення різних видив пам’яті учнів), самостійна робота з підручником – складання історичної довідки (ця форма роботи сприяє самоосвітній компетентності учнів, навчає складати конспект, робити повідомлення), інтерактивна вправа „Пересування” вирішує дві задачі: по-перше – це прийом поетапного закріплення нового матеріалу, по-друге – це фізкультхвилинка. Репродуктивно – демонстративний прийом „Визначення – схема” застосовується з метою сприйняття і запам’ятовування визначення як аудіалами так і візуалами. Самостійна творча робота учнів спрямована на розвиток уяви і мислення.

5. Письмове тестування „Вірно – Невірно” на етапі систематизації знань дозволяє учителю за короткий проміжок часу провести моніторинг знань, які засвоїли учні на уроці. Прийом „взаємоперевірка” – економить час і виховує відповідальність учнів. Мозковий штурм групова інтерактивна творча форма роботи, яка допомагає учням систематизувати отримані знання, вжити їх на практиці, формує соціальну компетентність, розвиває творче мислення, виховує особистісні якості.

6. Підсумки уроку дозволяють учителю оцінити роботу учнів на уроці. Інтерактивна вправа „Групове інтерв’ю” допомагає учителю аналізувати свою роботу на уроці і робити певні висновки.

7. Диференційоване домашнє завдання дає учням свободу вибору, спонукає до самоосвіти.

 

Пошук

Лічильники

Проверка сайта

Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.

http://teacherjournal.in.ua/

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.