Учительський Журнал он-лайн

 

Навчальний проект . Математичне моделювання природніх процесів. Показникова та логарифмічна функції.

e-mail Друк PDF

Білецька Наталія Йосипівна, вчитель математики Корецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1.

В умовах сьогодення перед вчителем стоїть завдання не стільки передачі знань, а й підготовка дитини(випускника) до нинішніх ринкових умов життя, тобто « навчити вчитися». Важливою рисою сучасного уроку є активна діяльність учнів. Це насамперед їх активність у навчанні, яка формується в процесі пізнавальної діяльності. Активізація пізнавальної діяльності має бути спрямована не тільки на активність мислення, а й на підвищення розумових зусиль, вдосконалення процесу засвоєння знань, умінь, навичок.  Обираючи з різноманітних форм і методів навчання найбільш раціональні для даного уроку, слід виходити з основного - забезпечити активність учнів і високу якість знань у навчальному процесі. Усього цього можна досягнути, використовуючи метод проектів.

 

При вивченні теми  “ Показникова та догарифмічна функція” в учнів 11 класу виникло питання чи використовуються базові поняття даної теми в реальному житті. Так виникла ідея створення навчального проекту.

23 грудня 2013 року на уроці алгебри відбувся захист  проекту.

Проектна робота складалася з кількох етапів: вибір теми, мети проекту, пошук необхідної інформації, обробка та представлення. На кожному  з етапів відбувалося колективне обговорення  з учнями їх діяльності та корегування.

Учні ознайомились з місцем і роллю інформаційно-комунікаційних технологій в повсякденному житті , їх використанням, пов'язане  з опрацюванням інформації, її пошуком, систематизацією, зберіганням, поданням, передаванням. Вони  здійснювали пошук  необхідної  інформації, використовуючи електронні ресурси, мережу Інтернет, обробляли за допомогою текстових та графічних редакторів , результати роботи було представлено у вигляді презентацій.

Таким чином, дана дослідницька робота над проектом є прикладом поєднання теоретичних знань учнів з їх практичним втіленням.

 

 

Вкладення:
Скачать этот файл (біологи.ppsx)біологи[ ]2872 Kb
Скачать этот файл (вчительська презентація.pptx)вчитель[ ]574 Kb
Скачать этот файл (географи.ppsx)географи[ ]2244 Kb
Скачать этот файл (економісти.ppsx)економісти[ ]1491 Kb
Скачать этот файл (статисти.ppsx)статисти[ ]1332 Kb
Скачать этот файл (урок.docx)конспект уроку[ ]4689 Kb
 

Пошук

Лічильники

Проверка сайта

Новий сайт

Шановні користувачі та гості сайту .

Ми підготували для вас новий, яскравий і зручний сайт на якому ви зможете не тільки розповідати про свої розробки уроків і замовити сертифікати, але і з користю провести час зі своїми друзями та колегами в соціальній мережі , пограти в цікаві ігри та інш. Ми щойно запустили цей проект, встигніть пройти реєстрацію в числі перших і Ви зможете отримати унікальне і красиве посилання на свій профіль.

http://teacherjournal.in.ua/

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail: ua.teacherjournal@gmail.com


© 2012 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.