Білецька Наталія Йосипівна, вчитель математики Корецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1.
В умовах сьогодення перед вчителем стоїть завдання не стільки передачі знань, а й підготовка дитини(випускника) до нинішніх ринкових умов життя, тобто « навчити вчитися». Важливою рисою сучасного уроку є активна діяльність учнів. Це насамперед їх активність у навчанні, яка формується в процесі пізнавальної діяльності. Активізація пізнавальної діяльності має бути спрямована не тільки на активність мислення, а й на підвищення розумових зусиль, вдосконалення процесу засвоєння знань, умінь, навичок. Обираючи з різноманітних форм і методів навчання найбільш раціональні для даного уроку, слід виходити з основного - забезпечити активність учнів і високу якість знань у навчальному процесі. Усього цього можна досягнути, використовуючи метод проектів.
При вивченні теми “ Показникова та догарифмічна функція” в учнів 11 класу виникло питання чи використовуються базові поняття даної теми в реальному житті. Так виникла ідея створення навчального проекту.
23 грудня 2013 року на уроці алгебри відбувся захист проекту.
Проектна робота складалася з кількох етапів: вибір теми, мети проекту, пошук необхідної інформації, обробка та представлення. На кожному з етапів відбувалося колективне обговорення з учнями їх діяльності та корегування.
Учні ознайомились з місцем і роллю інформаційно-комунікаційних технологій в повсякденному житті , їх використанням, пов'язане з опрацюванням інформації, її пошуком, систематизацією, зберіганням, поданням, передаванням. Вони здійснювали пошук необхідної інформації, використовуючи електронні ресурси, мережу Інтернет, обробляли за допомогою текстових та графічних редакторів , результати роботи було представлено у вигляді презентацій.
Таким чином, дана дослідницька робота над проектом є прикладом поєднання теоретичних знань учнів з їх практичним втіленням.